Gå til innhold

Katten min har hovent for poten (trenger svar)


Anbefalte innlegg

Dette er litt trist, jeg fant katten min for 2 dager siden, slik at det ene for beinet var helt hovent, og han kan nesten ikke gå på den poten, nå er det enda værre, foreldrene mine skal sende han til akutt vetrinær, og det ble trippel pris siden denne vetrinær damen tar sin egen fri tid til å hjelpe ham.

 

 

Men jeg vet bare at han har skadet seg skikkelig, men vet ikke hvorfor benet er hovnet, er det brukket tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er litt trist, jeg fant katten min for 2 dager siden, slik at det ene for beinet var helt hovent, og han kan nesten ikke gå på den poten, nå er det enda værre, foreldrene mine skal sende han til akutt vetrinær, og det ble trippel pris siden denne vetrinær damen tar sin egen fri tid til å hjelpe ham.

 

 

Men jeg vet bare at han har skadet seg skikkelig, men vet ikke hvorfor benet er hovnet, er det brukket tro?

 

Høres ut som den har vært i slosskamp. Mine katter halter ofte i et par uker, men så går de det av seg.

Jeg ville ha gitt det et par uker før du oppsøkte veterinær (koster tross alt over 1000 kr bare for å få katten sjekket).

Gi katten mye oppmerksomhet og omsorg, det hjelper inn på psyken dens og vil gjøre den lykkeligere.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...