Gå til innhold

Noen som har bestilt 40GB Ps3 fra Elprice?


Anbefalte innlegg

Sendte mail til Elprice angående når de forventer 40 gb på lager:

 

" Hei, playstation ble litt forsinket inn fra leverandør, men PS3 40GB skal komme på lager iløpet av helgen/mandag. De vil da bli sendt ut så fort så overhode mulig, slik at vi er sikker på at de skal komme fram før jul "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom den lokale Elprice-butikken forrige tirsdag. Da kom det noen gutter innom der som spurte etter PS3. Selgeren bare lo av dem og sa at de nå hadde solgt 6000 enheter, og hadde 3000 på venteliste - slik at de nå hadde sluttet med å ta imot bestillinger ettersom de ikke ante når de fikk inn nye PS3'er. Det skjedde i hvert fall ikke før et stykke ut i 2008.

 

Ganske utrolig at de da fortsatt reklamerer for billige PS3'er.

Lenke til kommentar
Sendte mail til Elprice angående når de forventer 40 gb på lager:

 

" Hei, playstation ble litt forsinket inn fra leverandør, men PS3 40GB skal komme på lager iløpet av helgen/mandag. De vil da bli sendt ut så fort så overhode mulig, slik at vi er sikker på at de skal komme fram før jul "

 

Samme beskjeden fikk også jeg ^^

Lenke til kommentar
Jeg var innom den lokale Elprice-butikken forrige tirsdag. Da kom det noen gutter innom der som spurte etter PS3. Selgeren bare lo av dem og sa at de nå hadde solgt 6000 enheter, og hadde 3000 på venteliste - slik at de nå hadde sluttet med å ta imot bestillinger ettersom de ikke ante når de fikk inn nye PS3'er. Det skjedde i hvert fall ikke før et stykke ut i 2008.

 

Ganske utrolig at de da fortsatt reklamerer for billige PS3'er.

Var det 120kr de tapte pr konsoll de solgte?

 

120 * 6000 = ganske stort tall...

Endret av pr0nin
Lenke til kommentar

Jeg bestilte 26/11. Har purret et par ganger, fikk beskjed om at den skulle sendes tidlig uke 49. Da den ikke dukket opp sendte jeg en ny epost. Fikk da beskjed om at den skulle komme på lager i løpet av uke 50, og at de ble sendt ut i den rekkefølgen bestillingene ble gjort. Før jul holder ikke, da dette skulle være en bursdagsgave. Bursdagen var i går. Litt kjipt da Rock Hero III ble pakket opp, men ingenting å spille på...

 

(SS)

Lenke til kommentar

Ligger en egen tråd, "Dårlig business (elprice/ps3)", der det hevdes at alle skal få før jul. Virker ikke som de har tenkt på at noen reiser bort i jula... Ser stygt ut ja. Tipper dette blir en julegave som ikke blir åpnet før på nyåret. Dvs en bursdagsgave som ble konvertert til julegave, som ikke ble julegave heller... :(

Lenke til kommentar

Infoboks på http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....2&cid=5415:

For de som allerede har bestilt:

Sendt i helgen og mandag 17/12, og noe vil bli sendt tirsdag, og onsdag. Her sender vi postnummervis, og vi gjør vårt ytterste for å levere samtlige før jul.

 

Mangler brukermanual?

Det viser seg at en del av PS3 som ble sendt ut ikke hadde norsk brukermanual.

Det må vi bare beklage. Det finnes en online utgave av brukermanualen.

Klikk her for å se onlinemanualen.

Høyreklikk på denne linken for å laste ned hurtigreferanse.

 

(SS)

Lenke til kommentar

Utrolig bra epost jeg fikk: "Vi i elprice.no ser gjerne at du deler din erfaring med produkter du har kjøpt hos oss med andre."

 

Lurer på om jeg skal svare at min erfaring er dårlig. Jeg klarer ikke å få slått den på, for jeg finner ikke på-knappen... Har jo ikke fått sporings-epost en gang... :roll:

 

Noen skulle sendes tirsdag og onsdag, men har ikke fått noe sporingsinfo ennå.

 

(SS)

Lenke til kommentar

Hmmm... Enda en forsinkelse fra Elprice..

Begynner å bli lei disse forsinkelsene nå..

 

De rekker tydligvis ikke sende maskinen så jeg har den før jul, så må evt hente den i butikk.

Synes Elprice burde gitt såpass service så de hadde fått en budbil til å levere den på døren.

Endret av tvolsen
Lenke til kommentar
Hmmm... Enda en forsinkelse fra Elprice..

Begynner å bli lei disse forsinkelsene nå..

 

De rekker tydligvis ikke sende maskinen så jeg har den før jul, så må evt hente den i butikk.

Synes Elprice burde gitt såpass service så de hadde fått en budbil til å levere den på døren.

 

Enig, synes det er dårlig service.. Men men, billig er det.

Lenke til kommentar

Elprice slår til igjen.

 

Vi fikk mail om at eneste løsning var at de kjørte PS3ne med budbil ut til enten Lørenskog eller Askim (?), og man måtte svare hvor man ville hente den, enten i går søndag, eller i dag.

 

Jeg troppet opp i går, og tror du ikke at de manglet 250 stykk 40 giggere?

Dermed ble valget; ingenting, eller kjøp 60 gig.

 

Så da ble det 60 gig på meg også, til 4112,5-

Lenke til kommentar
Elprice slår til igjen.

 

Vi fikk mail om at eneste løsning var at de kjørte PS3ne med budbil ut til enten Lørenskog eller Askim (?), og man måtte svare hvor man ville hente den, enten i går søndag, eller i dag.

 

Jeg troppet opp i går, og tror du ikke at de manglet 250 stykk 40 giggere?

Dermed ble valget; ingenting, eller kjøp 60 gig.

 

Så da ble det 60 gig på meg også, til 4112,5-

 

Jeg fikk epost rett etter at jeg fikk denne mailen. At det ventet en pakke til meg på det lokale postkontoret. Men det hadde di sendt fifa 08 i forveien..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...