jellow Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 hei har innsed at min gmail epost adresse ikke er serlig proff ut... og er derfor på utkikk etter epost/webhotell der eposten er viktigst.. må ha godt med lagringsplass, god webmail, godt spamfilter og være norsk.. noen godte forslag..?
MindB Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hotmail tilbyr 5 GB med lagringsplass. Spamfilteret fungerer godt også. www.hotmail.com
jellow Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 (endret) Hotmail tilbyr 5 GB med lagringsplass. Spamfilteret fungerer godt også. www.hotmail.com hvis gmail ikke ser proft ut.. så tviler jeg at hotmail er noe bedre... kanskje jeg som ikke forklarte meg godt nokk.. men skal bruke mitt private domene i epostadressen.. maks 1000 kr pr år.. Endret 30. november 2007 av jellow
Left Blank Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Prov http://www.google.com/a der du far gmail med eget domene gratis..
Zoney Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Få deg en "proff" mailadresse, gå inn i gmail->settings->Accounts og "Add another email address". Så har du en good-looking mailadresse, og alt du ellers kan ønske deg, og litt til, fra gmail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå