Gå til innhold

Fryser seg ved berørelse


biro

Anbefalte innlegg

Hey!

 

Trenger litt hjelp her, har en bærbar pc compaq som fryser seg når jeg løfter på den. Men funker helt ok hvis jeg lar den stå stille og ikke beveger på det. noen som har noe anelse på hva det kan være virker som det er en hardware feil siden det samme skjer hvis jeg er inn på biosen, fryser like jæv... der også. NOEN SOM HAR NOEN FORSLAG hva som kan være feil.

 

Mvh

Biro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være at du har et overvåkningsystem som overvåker harddisken din, dette er for å beskytte lesehodene mot å ikke skrape borti platene i harddisken din. Hadde noe lignene på skolepc'ene. Veldig irriterende når han ved siden av hele tiden slo i bordet hver gang han tapte i cs og bf.

 

 

Håper det var til hjelp=)

Lenke til kommentar

Som nevnt over her finnes det bærbare pc-er som har g-krefter måling i seg. Dette måler bevegelser i pc-en og man kan justere sensitiviteten i et program i windows. Min kan du bestemme om skal være stasjonær eller mobil, og man kan bestemme hva man vil gjøre hvis det oppdages bevegelse. Min kan man enten velge at skal låse seg helt, eller slå seg av. Kan det være noe sånt?

Lenke til kommentar
Som nevnt over her finnes det bærbare pc-er som har g-krefter måling i seg. Dette måler bevegelser i pc-en og man kan justere sensitiviteten i et program i windows. Min kan du bestemme om skal være stasjonær eller mobil, og man kan bestemme hva man vil gjøre hvis det oppdages bevegelse. Min kan man enten velge at skal låse seg helt, eller slå seg av. Kan det være noe sånt?

 

 

men da skulle den vell ikke ha låst seg i biosen når jeg løfter på den. noen som har noen andre forslag. kaster snart PC-en ut vinduet. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...