Gå til innhold

Guitar Hero 3 priser i butikk? *LØST*


SaReX

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg Guitar Hero 3 i morgen, med Gitar (xbox360). Men lurer på hva prisen er på Spaceworld, Game & Elkjøp.

Er det en deal ordning på game eller spaceworld?

 

Takker for alle svar ;-)

 

Skal kjøpes i en butikk i morgen, ikke nettbutikk.

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Platekompaniet tar vel 749,- eller 799,- med en viss fare for å ta feil??

De tar 749,- på nettbutikken, og de pleier å ha lik pris i butikk på spill-nyheter.

 

Dessverre ingen platekompani butikker i nærheten der hvor jeg bor :no:

Eneste aktuelle for meg er Drammen/omegn. Der finnes bare Spaceworld, Elkjøp, Expert og game..

Lenke til kommentar
Jeg hadde bestilt på Komplett.no, men siden de ikke fikk det på releasedatoen så gikk jeg på Elkjøp istedet. Spurte etter prisgarantien og fikk spill og gitar til 739kr, samme pris som hos Komplett. Dette var hos Elkjøp i Sandefjord.

 

Gjelder prisgaranti mot nettbutikker som komplett? intressant

Lenke til kommentar
Jeg hadde bestilt på Komplett.no, men siden de ikke fikk det på releasedatoen så gikk jeg på Elkjøp istedet. Spurte etter prisgarantien og fikk spill og gitar til 739kr, samme pris som hos Komplett. Dette var hos Elkjøp i Sandefjord.

 

Gjelder prisgaranti mot nettbutikker som komplett? intressant

Fyren i butikken gikk ikke med på Amentio sine priser, men var greit med Komplett. Muligens fordi man kan hente varer hos komplett i sandefjord (hvor butikken jeg var i også ligger), og det dermed regnes som en fysisk butikk.

Lenke til kommentar
Jeg hadde bestilt på Komplett.no, men siden de ikke fikk det på releasedatoen så gikk jeg på Elkjøp istedet. Spurte etter prisgarantien og fikk spill og gitar til 739kr, samme pris som hos Komplett. Dette var hos Elkjøp i Sandefjord.

Nice, får stikke innom elkjøp sandefjord og klage litt da (spørre pent). Komplett er helt utsolgt og Elkjøp sandefjord har satt prisen opp nok engang på guitar hero 3, den koster nå 999!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...