Gå til innhold

Acer Aspire 2920z


kesse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan er varmeutviklingen ved vanlig bruk (surfing, dvd, ms office), og hvordan er støynivået?

 

 

 

Skal kjøpe madammen en 12" og det står mellom acern eller Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile U9200 T5250. Heller lite, og mye intetsigende og/eller motstridende informasjon å hente på nevnte modell, men prisen på under 6 laken gjør at den er verdt å ta med i vurderinga som et alternativ til Acern.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmm.. Hatt maskinen noe over 1 måned nå, og endelig klart å få meg til å fjerne Vista. Vista var liksom bare litt irriterende, ikke nok til at jeg måtte fjerne den på dagen.. Nå er den heldigvis borte, for godt på denne maskinen.. Det føles som en helt anderledes pc. Alt går jo så mye fortere.. :roll:

 

Fatter ikke at dem kunne finne på å selge maskinen med Vista, eller for den saks skyld noen maskin med Vista. Uansett, er nå en happy eier av en 2920 med XP installert..

Lenke til kommentar
Hmm.. Hatt maskinen noe over 1 måned nå, og endelig klart å få meg til å fjerne Vista. Vista var liksom bare litt irriterende, ikke nok til at jeg måtte fjerne den på dagen.. Nå er den heldigvis borte, for godt på denne maskinen.. Det føles som en helt anderledes pc. Alt går jo så mye fortere.. :roll:

 

Fatter ikke at dem kunne finne på å selge maskinen med Vista, eller for den saks skyld noen maskin med Vista. Uansett, er nå en happy eier av en 2920 med XP installert..

 

Endelig klart, sier du. Hadde du noen store problemer med å fjerne vista? Tenkte å gjøre det selv på min maskin. Føler ikke at den nye maskinen min, er raskere enn den forrige, og det er vel takket være Vista....

 

Savner XP :)

Lenke til kommentar

Jeg kjørte nlite noe som egentlig var genialt da.. Slipper å bruke diskett heretter på den stasjonære og..

 

Ja, det gikk egentlig overraskende smertefritt, og maskinen er mye raskere, uten tvil.. Vista funker sikkert på enkelte maskiner, bare ikke på denne.. La forresten inn e-greiene til acer og..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg kjørte nlite noe som egentlig var genialt da.. Slipper å bruke diskett heretter på den stasjonære og..

 

Ja, det gikk egentlig overraskende smertefritt, og maskinen er mye raskere, uten tvil.. Vista funker sikkert på enkelte maskiner, bare ikke på denne.. La forresten inn e-greiene til acer og..

 

Hei! Har lese at det skal vera litt problematisk med overgang til XP... Kan du skriva kort korleis du gjekk fram? Har du opplevt nokon problem i ettertid? Kva er nlite?

Lenke til kommentar

Nope, ingen problemer..

Her er en veiledning for bruk av nlite.. http://news.softpedia.com/news/Install-Win...-F6-47807.shtml

 

Ingen problemer funnet enda..Jeg lastet diverse drivere(lan, lyd, etc.) og la dem på en ekstra cd, fant ut i etterkant at jeg kunne lagt dem på samme cd som jeg la XP og SATA driverne på, men men. Snakket faktisk med support Acer Norge og dem ga fullstendig klarsignal til å skifte OS, alle xp-driverne ligger der og har foreløpig ikke funnet noen direkte bugs, foruten de "normale" små xp bugsene som vi alle er blitt så glade i.. ;)

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...