Gå til innhold

Radeon 9500 softmod og RivaTuner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

HJELP! Har nå utført soft mod på 9500, dette virker fint men har nå fått støy. Jeg har prøvd å bytte database m. Riva tuner, som forklart i artikkelen skrevet av A.S. Damstuen. Dette klarer jeg ikke da den nedlastede database filen (link i artikkel) er anderledes format (rar fil). Kan noen forklare trinnvis fremgangsmåte for å skru av Hierarchical Z i registeret? Jeg har prøvd å slå dette av i tweak programmet Rage 3D uten å lykkes, gjør dette samme nytten? Er det kortet som ikke var bra nok! Jeg setter stor pris på litt hjelp her takk! Jeg bruker catalyst 2.4 Jeg har ikke prøvd de siste driverne.

Lenke til kommentar
Har ingen kjennskap til det du skal utføre, men hvis

 

Hei! Takk for Hjelpen, man lærer så lenge man lever. Dette hjalp meg derimot ikke! Jeg anntar att mitt kort ikke lar seg soft modde. Til dere andre som vurderer ett 9500 kort er det mye å hente på denne linken:

http://www.hardforums.com/forumdisplay til info: er kortet meget overklokkingsvenlig 360/330 stabilt. Kjører UT2003 med alt på max som en drøm ( Abit kx7-r, 512mb ram Xp1700+) uten overklokking.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...