MysticoN Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 (endret) Har lekt med tanken på hva en ekstra pakke til TF2 skulle inneholdt. no tenker jeg først og fremst på nye våpen og nye tinger engineer kan lage. Kom med forslag, og diskuter. men vær seriøse, vil ikke se at noen mener at scout burde fått minigun f.eks. mine forslag: Sniper: Revesaks: Gjør minimal skade, men rooter target i xx sek. Engineer: Shield: Lager et sjold som har 300 helse, dette sjoldet kan ikke bli reparert. dekker en spiller som sitter på kne. Flamer sentry: sier seg selv. Engineer kan kun sette opp en sentry av gangen. Soldat: Bazooka med flame shells? gjør fire dmg isteden for DD. kommer ikke på mer no. for seint til å tenke så hardt:p Endret 22. desember 2007 av Skagen
svenningen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 fet tråd =) Sniper hekkesaks(likte ideen) = kan ødelegge engineer ting, god du er om du kommer innpå sentryen:P Scout = en slags uzi, 25skudd stoor recoil =)
chokke Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Savner en mulighet til å gjøre sentryen mer min, som foreksempel for hver oppgradering så kan jeg putte et poeng på treffsikkerhet, avstand, skade, mulighet til å se spioner og lignende, foreksempel 10 poeng maks og 25 steder å plassere dem. Om to leger helbreder en (tilfeldig klasse) burde de helbrede hverandre med 50 % effekt hver og uten at det går bedre for Übercharge.
Novocaine Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Krysser selv fingrene mine for at Valve ikke begynner å kødde med kjernefunksjonene i spillet og heller lager nye brett. Kjenner jeg Valve rett trenger jeg sikkert ikke krysse fingrene engang. <3
MysticoN Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Savner en mulighet til å gjøre sentryen mer min, som foreksempel for hver oppgradering så kan jeg putte et poeng på treffsikkerhet, avstand, skade, mulighet til å se spioner og lignende, foreksempel 10 poeng maks og 25 steder å plassere dem.Om to leger helbreder en (tilfeldig klasse) burde de helbrede hverandre med 50 % effekt hver og uten at det går bedre for Übercharge. Det jeg også merker mest i TF2. at det kan fort bli kjedelig å spille engineer.
Frohman Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 M4A1AK47 M16 Mye mer Hva er poenget med å ødelegge spillet ved å legge inn realistiske våpen?
Book Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) M4A1AK47 M16 Mye mer Å herregud. Å herregud. Så flink du er som har lært deg de 3 våpna... Dette er TF2, ikke swat, cs eller rainbow 6. Uansett, skulle gjerne sett noe nytt til Engineers'a. En ting jeg tenkte på var "Triangulation". Funker slik at en engi kan sette opp 3 små sendere på kartet og deretter kan dem se på et lite kart hvor folk kommer fra innenfor trekanten mellom de 3 senderene (ikke klasse, bare prikker, og spy usynlig). Maks 3 sendere på et kart, uansett antall engies. "katapult". Tenker meg noe som ser ut som en teleport greie, men når en går på den så hopper en i været. Si da for å balansere så kan en enten bygge teleportere, eller katapulten - ikke begge deler. Slik at det blir et valg her. Kan se for meg mange morsomme situasjoner med en slik Endret 6. desember 2007 av Book
MysticoN Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 M4A1AK47 M16 Mye mer Å herregud. Å herregud. Så flink du er som har lært deg de 3 våpna... Dette er TF2, ikke swat, cs eller rainbow 6. Uansett, skulle gjerne sett noe nytt til Engineers'a. En ting jeg tenkte på var "Triangulation". Funker slik at en engi kan sette opp 3 små sendere på kartet og deretter kan dem se på et lite kart hvor folk kommer fra innenfor trekanten mellom de 3 senderene (ikke klasse, bare prikker, og spy usynlig). Maks 3 sendere på et kart, uansett antall engies. "katapult". Tenker meg noe som ser ut som en teleport greie, men når en går på den så hopper en i været. Si da for å balansere så kan en enten bygge teleportere, eller katapulten - ikke begge deler. Slik at det blir et valg her. Kan se for meg mange morsomme situasjoner med en slik Helt enig at Engineer trenger noe mer å "bygge". kan for bli litt kjedelig å spille engi:/
Flamme73 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 M4A1AK47 M16 Mye mer Å herregud. Å herregud. Så flink du er som har lært deg de 3 våpna... Dette er TF2, ikke swat, cs eller rainbow 6. Uansett, skulle gjerne sett noe nytt til Engineers'a. En ting jeg tenkte på var "Triangulation". Funker slik at en engi kan sette opp 3 små sendere på kartet og deretter kan dem se på et lite kart hvor folk kommer fra innenfor trekanten mellom de 3 senderene (ikke klasse, bare prikker, og spy usynlig). Maks 3 sendere på et kart, uansett antall engies. "katapult". Tenker meg noe som ser ut som en teleport greie, men når en går på den så hopper en i været. Si da for å balansere så kan en enten bygge teleportere, eller katapulten - ikke begge deler. Slik at det blir et valg her. Kan se for meg mange morsomme situasjoner med en slik Er det ikke seriøst? Hva om JEG skulle ønske de kunne være med. Og jeg kan flere våpen, tror ikke jeg trenger og nevne alle men du trenger ikke komme med negative innlegg sånn som det der.
Frohman Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Og jeg kan flere våpen, 100 kr på at de fleste er å finne i BF/CS/andre kjente first person shooters.
.tomf Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Heavy - Muligheten til å sette seg ned på kne og plassere Sasha på et stativ, og dermed fungere som en levende turret. Sasha får mye bedre treffsikkerhet i denne stillingen. Engineer - Flere ting å bygge, flere muligheter til å gjøre turreten mer "din". Nevnt ovenfor. Pyro - Kaste olje på bakken som kan settes på fyr og brenne en stund. God for å blokke av områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå