FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Nå er det slik at den engelske wikien ikke er satt opp enda. Den vil nemlig dele samme kildefiler. Det vil bli som to separate wikier. Forumet er fortsatt i endring, og vil mest sannsynlig bli tipasset innholdet. Er det mest norskt innhold, vil forumet endres deretter.
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Har dere båndbredde til å havne på hardware.no egentlig? Det går veldig tregt nå.
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Vi har på sett og vis ikke glemt noen språk. Hvem som helst kan legge til kategorier, så hvis folk vil ha Python, er det bare å opprette kategorien (Søke på Kategori:Python og skrive kategorisiden), så tar en SysOp av seg å setter opp et namespace.
................... Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ...................
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Vi bare drev og flyttet litt på ting.. funker nå
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Har dere båndbredde til å havne på hardware.no egentlig? Det går veldig tregt nå. Monthly Bandwidth Transfer: 729.76/256000.00 MB Så har litt å gå på..
Kadmium Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 (endret) Da ble jeg nettopp ferdig med å skrive litt om bruken av Hello, world-konsepet og et par eksempler. Artikkel Hvordan får jeg den inn under hovedsiden for konsepter? EDIT: Hmm ... Hvor ble det av artikkelen min nå, da? Endret 10. desember 2007 av Kadmium
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 (endret) Da ble jeg nettopp ferdig med å skrive litt om bruken av Hello, world-konsepet og et par eksempler. Artikkel Hvordan får jeg den inn under hovedsiden for konsepter? Litt dårlig timing på den.... Du lagret vel ikke tilfeldigvis den artikkelen lokalt? Vi drev med noe databasevedlikehold, da namerommene ikke kunne være oddetall, så vi måtte flytte litt rundt på ting.. EDIT: Vi tok backup for 5 minutter siden, men ser ut som om artikkelen din gikk igjennom nåløyet.. Endret 10. desember 2007 av Lokii
Kadmium Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Phew, hurra for lokal backup! Hvor skal jeg plassere denne artikkelen nå, da?
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Fant den! Den hadde bare forvillet seg litt.. Link For å få artikkelen din inn i konsepter kategorien legger du til følgende nederst på artikkelen din: [[Kategori:Konsepter|H|]] hvor "H" er bokstaven artikkelen skal legges under, ("hello world").
Kadmium Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Sånn, nå er det i boks. Håper å få skrevet noen flere artikler utover uka. Flott prosjekt, forresten. Har ventet lenge på noe slikt. Om Webkaféen snart kommer opp også, hadde jo dette bare vært knall for det norske programmerings/kodingsmiljøet.
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Glad du mener det er et bra prosjekt! Vi står på for å få det til å bli best mulig!
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Veldig kjekt å prate med folk som liker det samme... er så få jeg faktisk kan prate med utvikling om
................... Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ...................
FenrisC0de Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Vi har faktisk satt opp 5 kanaler hittil, men har ikke gjort så mye med dem enda Link
Arne Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Kva er det som skjer med codewiki.no no? Forresten, er det nokon som kvalitetssikrar det ein skriv før det vert publisert? Er ikkje heilt kjend med slike wikiar. Endret 11. desember 2007 av Arne
GeirGrusom Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Nei, det blir gjort i ettertid. Er det noe du mener er feil, eller synes du burde legge til, så er det bare å velge "rediger" og endre det. Eventuelt kan du skrive det ned i "Diskusjon" på siden også.
FenrisC0de Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Da er det gjort et par endringer... Codewiki.no skal i peke til en forside der man kan velge mellom den norske eller den engelske wikien, men siden vi ikke har laget forsiden enda, peker den foreløpig til den norske wikien.. codewiki.no --> forside (foreløpig rett til den norske) no.codewiki.no --> den norske wikien en.codewiki.no --> den engelske wikien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå