St Veeman Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hei, jeg trenger litt hjelp her.. Jeg har laget meg en ny msn adresse og vil gjerne få slettet den gamle.. Er det mulig??? Eventuelt hvordan gjøre det. Noen som kan hjelpe meg?
Neddo Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Den gamle blir sletta automatisk etter 30 dager (viss den ikkje er i bruk). Tviler på det går ann og slette den med ein gang så det er nok berre og vente
St Veeman Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 men så lenge det daglig kommer inne mail på den, har ikke det noe å si på trafikken/bruken av den?? Det går på hvor lenge siden jeg logget meg inn på den da? Grunnen til at jeg gjorde dette, var at den begynte å sende ut en eller annen link til mange kontakter, selv om jeg ikke var pålogget... Så derfor laget jeg en ny en og blokkerte og slettet alle på kontakt lista.
Neddo Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det går på om du logger deg inn på mailen (om du bruker den) mail og anna ting skal ikkje ha noke og seie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå