Gå til innhold

WOW hvorfor Warlock er overpowered?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, jeg er enig i at Warlocks er gode.. Men ikke umulige å ta..

Paladin da? skal ikke vi klage på at de har bubble, instant-full-heals etc?

Divine Shield hjelper ingenting mot warlocks.

Det eneste du gjør er å utsette din egen død med 12 sekunder.

LoH kan du ikke bruke som argument engang, for det er en 1hour cooldown.

Det blir som å kreve at warriors "bare kan bruke" recklessness/shield wall/last stance/retaliation for å vinne, noe som er useriøst.

Vennligst forklar meg hvordan Retribution Paladiner lett skal ta en warlock, du som åpenbart mener at alle som ikke vinner ikke har peiling på hvordan de spiller.

Kom igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WoW er ikke balansert før lvl 70.. trodde alle visste dette?

Ber om dokumentasjon for påstanden om at det er så balansert på 70.

Alle jeg har snakket med sier at det ikke er balansert før end-game.. noe som tilsier lvl 70..

ja du har snakket me blizz boss

Ja det har vell du og, som vet at han spiller warlock?

Dessuten er det jo selfølge at Blizz konsentrerer seg om å utvikle spillet på den lvlen der flesteparten er, altså 70, dvs mest sannsynlig at det er mest balansert der.

på rogue alten min eier jeg alt mellom himmel og jord han er 34 og jeg eier 40 paladins og warlocks osv. Balance? trokke det.

L I E S L I E S

Skrevet
Litt artig at de som spiller warlock sier, jeg er ikke overpowered! Hvis det er så ille så reroll. (Hva sier dette om hvorvidt de er overpowered eller ikke?) :)

Og det å rerolle -> MANGE timer brukt på levling, som i hvert fall jeg og de fleste andre synes er kjedelig, for så å dinge 70 og måtte geare seg opp og prøve å "ta igjen" de med bra gear for å PvPe uansett.

Kort sammendrag; warlock er ikke OP, men en god løsning er å rolle det (jaha?), og siden du ikke valgte warlock når du var noob og ikke kunne spillet, skal du nå straffes i form av å starte på nytt og bruke uker på å levle+geare deg opp :thumbup:

Edit: **Paladin da? skal ikke vi klage på at de har bubble, instant-full-heals etc?**

Bubble med 5 min cd og full instant heal med 60 min cd? Og ellers ganske dårlig survival, i hvert fall sammenlignet med andre healere.

Det kan ikke sies bedre.

Argumentasjonen til warlocker er så full av hull at den ikke kan regnes for argumentasjon engang.

Skrevet
Og da enda 5-6 sek før jeg har gjort like mye skade som en sheep+POM+Pyro eller stunlock+to attacks fra rogue, eller hamstring og MS,

Når du sammenligner dps'en din etter fem sekunder mot en POM+pyro mage, så sier det seg selv at du ikke har så veldig gode argumenter.

Skrevet
har fått 20 % warning etter denne diskusjonen hvor mye har dere fått?? xD får jo ikke en gang si hva vi menere før vi

får warnings....

Nå har jo ikke du så veldig gode argumenter for det du sier annet enn å slenge dritt fordi du ikke kan bedre, så det er vel høyst fortjent.

Skrevet
WoW er ikke balansert før lvl 70.. trodde alle visste dette?

Ber om dokumentasjon for påstanden om at det er så balansert på 70.

Alle jeg har snakket med sier at det ikke er balansert før end-game.. noe som tilsier lvl 70..

Du glemmer en liten detail. De har prøvd å balansere på lvl 70 ja, men det betyr ikke at de har greid det. De fleste kan vel være enig i at de ikke har greid det ennå, og kommer sikkert ikke til å greie og balansere spillet på max lvl heller. Alle bortsett fra warlocks så klart..

Og spar meg for argumenter som "om warlock er så overpowered så reroll da vel!". Folk spiller en klasse fordi de synes den klassen og dens spillestil er morsomst. Er et fåtall som reroller en klasse kun fordi den er best i pvp i en gitt situasjon. Det må jo være lov å be om mer balanse mellom klassene uten at alle som spiller pvp skal rerolle warlock.

Om jeg hadde fått penger for å vinne en 1v1, ville jeg valgt en warlock. Men pvp er mer enn 1v1 så det spørs jo hva vi diskuterer her..

Skrevet
Ellers er det jo interessant å se at stotr sett de eneste som mener at warlocker ikke er for sterke, er warlockene selv.

Omtrent like intressant som at en rogue lager en tråd fordi det kun e en klasse han har problemer med?

ermh alle vet at warlocks er overpowered fordi blizz bossen har en orc warlock.

Erhm. og hoved-ansvarlig for de som scripter spillet har en rogue så han kan ganke bossen sin.. gl hf med det argumentet.

Skrevet
Ellers er det jo interessant å se at stotr sett de eneste som mener at warlocker ikke er for sterke, er warlockene selv.

Omtrent like intressant som at en rogue lager en tråd fordi det kun e en klasse han har problemer med?

ermh alle vet at warlocks er overpowered fordi blizz bossen har en orc warlock.

Erhm. og hoved-ansvarlig for de som scripter spillet har en rogue så han kan ganke bossen sin.. gl hf med det argumentet.

var ikke et argument... var bare noe jeg sa på fun men sånt skjønner vell ikke du... gammel er du? 60?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...