Gå til innhold

HW rekka @ TG 08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aah.. Kjenner at jeg begynner å glede meg :)

 

Er det noen på rekka som har noe imot at jeg tar med et par meter med bråk? (og da snakker jeg IKKE om Bolle :p )

hva slags bråk er det da?
Ole er inne på noe.. Blir 80`s rock en del.. Maiden, GNR osv.

 

Kan gjerne spille musikk etter ønske fra andre på rekka :)

Da kan du gjerne gjøre det for min del. :)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg..

Lurer på om det mulig, slik som tidligere, å ha med venner (ikke HW-medlemmer)på rekka?

 

 

ja det blir nok mulig ja . vi får ikke ødelegge den tradisjonen

 

Hva er spessielt med HW-rekka?

Treffe alle på forumet eller?

 

 

HW-rekka er en rekke der folk fra forumet kan samles og lage en fin rekke og finne på ting sammen. og HW-rekka er også for de fra forumet som ikke har noen å sitte med og har lyst til å sitte med andre fra forumet

Lenke til kommentar
Ja det er bare å ta med seg venner . men synes dere andre som skal være på hw rekka at det er ok?

 

Vel...

Egentlig er HW-rekka noe som noen med litt for mye fritid (noe som det jo er forståelig at man har der nede i sør-Hedemark :p) setter opp for brukere av HW-nettverkets forum, så personlig stiller jeg meg litt tvilende til å slippe inn gud og hvermann på rekka, men hvem som helst kan jo opprette en profil...

 

 

Edit: for min del kan vi gjerne sitte litt bak midten, har en mistanke om at sceneanlegget er i god stand til å riste i stykker den ene disken min om det får sjansen

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

ja er ganske enig med deg Iceman. så kansje vi bør be dem om å lage i alle fall en profil på hw og helst ha 10 ordentlige innlegg før dem blir med på hw rekka?. eller hva synes dere om det?

 

ja da tar du styringa for GH 3 compo cato

 

 

og ja vi skal sitte lengre bak iår. blir vel rad 45-50 eller kansje enda lengre bak

Endret av Exiztzor
Lenke til kommentar
Vel...

Egentlig er HW-rekka noe som noen med litt for mye fritid (noe som det jo er forståelig at man har der nede i sør-Hedemark :p) setter opp for brukere av HW-nettverkets forum, så personlig stiller jeg meg litt tvilende til å slippe inn gud og hvermann på rekka, men hvem som helst kan jo opprette en profil...

Jeg er egentlig enig i at det blir dumt hvis alle begynner å ta med seg alle de kjenner, og at det ender med at det blir sittende en vennegjeng der hvor bare en av dem er medlem på forumet.

Likevel burde det absolutt være greit om man tar med seg en kompis (kanskje to, men helst bare en) og sitter på HW-rekka. Blir litt for dumt å nekte andre å være med, spesielt med tanke på at det bare er å melde seg inn for hvem som helst, så da kan man like gjerne gi dem lov med en gang.

 

Men har dette vært noe problem tidligere da? Det har jo tidligere vært greit (etter hva jeg har fått inntrykk av i alle fall) å ta med seg andre, så hvis dette ikke har ført til noen av ovennevnte problemer før, så skulle det vel være greit? Det er vel ikke så mange som er interessert i å sitte på HW-rekka når de ikke har noen tilknytning til nettverket i alle fall, så det burde vel ikke være noe stort problem?

 

:)

Lenke til kommentar
Vel...

Egentlig er HW-rekka noe som noen med litt for mye fritid (noe som det jo er forståelig at man har der nede i sør-Hedemark :p) setter opp for brukere av HW-nettverkets forum, så personlig stiller jeg meg litt tvilende til å slippe inn gud og hvermann på rekka, men hvem som helst kan jo opprette en profil...

Jeg er egentlig enig i at det blir dumt hvis alle begynner å ta med seg alle de kjenner, og at det ender med at det blir sittende en vennegjeng der hvor bare en av dem er medlem på forumet.

Likevel burde det absolutt være greit om man tar med seg en kompis (kanskje to, men helst bare en) og sitter på HW-rekka. Blir litt for dumt å nekte andre å være med, spesielt med tanke på at det bare er å melde seg inn for hvem som helst, så da kan man like gjerne gi dem lov med en gang.

 

Men har dette vært noe problem tidligere da? Det har jo tidligere vært greit (etter hva jeg har fått inntrykk av i alle fall) å ta med seg andre, så hvis dette ikke har ført til noen av ovennevnte problemer før, så skulle det vel være greit? Det er vel ikke så mange som er interessert i å sitte på HW-rekka når de ikke har noen tilknytning til nettverket i alle fall, så det burde vel ikke være noe stort problem?

 

:)

 

 

nei det har ikke vært så stort problem før. ifjor var det samtlige fra hw forumet. så det var ikke noe problem. så vi får se hvor mange det blir etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...