EspenFe Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hei. Jeg har nettopp innstalert NFS Pro Street. Jeg kjører det feilfritt i 10min, men så starter det. Alt hakker. Bilen går framover, men det hakker. Veldig ekkelt å kjøre. PC-en må restartes før det blir fixet igjen. Har noen hatt det samme problemet ? - Espen
clinton Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 har et lignende problem. hos meg hakker det hele tiden.selv med alt på low. klarer fint crysis og cod 4 på medium.
EspenFe Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 har et lignende problem. hos meg hakker det hele tiden.selv med alt på low. klarer fint crysis og cod 4 på medium. jeg klarer Crysis på Very high, med 22 fps.., så dette er rart
Kimelimm Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hei. Jeg har nettopp innstalert NFS Pro Street. Jeg kjører det feilfritt i 10min, men så starter det. Alt hakker. Bilen går framover, men det hakker. Veldig ekkelt å kjøre. PC-en må restartes før det blir fixet igjen. Har noen hatt det samme problemet ? - Espen Kanskje fordi cracken din funker dårlig Det er et kjent problem når man bruker crack på NFS PS xD
Taraldb Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Kanskje fordi cracken din funker dårlig Det er et kjent problem når man bruker crack på NFS PS xD Busted xD
EspenFe Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Kanskje fordi cracken din funker dårlig Det er et kjent problem når man bruker crack på NFS PS xD Busted xD Men gidder ikke å ha cden inni hele tiden. Kan godt poste bilde med at jeg har cden ...
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Da er jo den eneste løsning å bruke CD-en uansett hvor lat du er.
EspenFe Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Da er jo den eneste løsning å bruke CD-en uansett hvor lat du er. Hmm. For bare droppe crack da. Shit, spiller mange spill som trenger CD i drevet, men får vel bare skifte da
Korka Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Da er jo den eneste løsning å bruke CD-en uansett hvor lat du er. Hmm. For bare droppe crack da. Shit, spiller mange spill som trenger CD i drevet, men får vel bare skifte da Espen...Du får nok ta deg til takke med å kjøpe deg spillet eller eventuellt brenne .iso fila på en cd/dvd...
Cappo Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Som med NFS: Carbon, hadde jeg samme problem med NFS: Pro Street demoen. Så det er vel ikke akkurat noen crack sin feil på demoen er det vel? Det hender det hjelper å skru av den ene kjernen om du har dobbelkjerne prosessor. Det hjalp hvertfall på demoen. Endret 16. desember 2007 av Cappo
BamseMums80 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 AMD eller intel CPU? om det er AMD så er løsningen hvertfall ganske enkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå