Gå til innhold

Need For Speed Pro Street hakker. Hjelp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nettopp innstalert NFS Pro Street. Jeg kjører det feilfritt i 10min, men så starter det. Alt hakker. Bilen går framover, men det hakker. Veldig ekkelt å kjøre. PC-en må restartes før det blir fixet igjen. Har noen hatt det samme problemet ?

- Espen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har et lignende problem.

hos meg hakker det hele tiden.selv med alt på low.

klarer fint crysis og cod 4 på medium.

jeg klarer Crysis på Very high, med 22 fps.., så dette er rart

Skrevet
Hei. Jeg har nettopp innstalert NFS Pro Street. Jeg kjører det feilfritt i 10min, men så starter det. Alt hakker. Bilen går framover, men det hakker. Veldig ekkelt å kjøre. PC-en må restartes før det blir fixet igjen. Har noen hatt det samme problemet ?

- Espen :)

Kanskje fordi cracken din funker dårlig :) Det er et kjent problem når man bruker crack på NFS PS xD

Skrevet
Kanskje fordi cracken din funker dårlig :) Det er et kjent problem når man bruker crack på NFS PS xD

Busted xD

Men gidder ikke å ha cden inni hele tiden. Kan godt poste bilde med at jeg har cden ...

Gjest medlem-105082
Skrevet

Da er jo den eneste løsning å bruke CD-en uansett hvor lat du er.

Skrevet

Hmm. For bare droppe crack da. Shit, spiller mange spill som trenger CD i drevet, men får vel bare skifte da :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hmm. For bare droppe crack da. Shit, spiller mange spill som trenger CD i drevet, men får vel bare skifte da :)

Espen...Du får nok ta deg til takke med å kjøpe deg spillet eller eventuellt brenne .iso fila på en cd/dvd...

Skrevet (endret)

Som med NFS: Carbon, hadde jeg samme problem med NFS: Pro Street demoen. Så det er vel ikke akkurat noen crack sin feil på demoen er det vel? :p

Det hender det hjelper å skru av den ene kjernen om du har dobbelkjerne prosessor. Det hjalp hvertfall på demoen.

Endret av Cappo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...