Gå til innhold

Hjelpe meg å finne en venn? Server: Alonsus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.. Jeg spillte mye WoW før men så måtte jeg slutte pga for dårlig pc og den ble alt for fort varm

Så en gang var det en fyr jeg snakket jeg spillte ganske ofte med vi trente sammen og tok liv av horde osv..

(løst) Men jeg fikk aldri msnen hans! glemte å spør siste dagen :wallbash: så jeg vil finne ut hvilken server jeg var på hvordan gjør jeg det? Har passordet og navnet og alt på wow-europe.com men finner ikke hvor jeg finner serveren

Ok og nå trenger jeg hjelp med å finne denne karen og kansje du bør vær alliance eller ha en alliance figur.. Vis dere spiller på Alonsus og vill hjelpe meg send meg PM så skal dere få navnet wow navnet hans

edit: måtte endre på tittel ...

Endret av CatoZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker du navnet på caren din og hvordan han så ut + ca hvilket gear den hadde kan du søke på armory, så kan du sjekke ut navnene nedover til du finner din. (velger selvfølgelig de med samme klasse, rase, kjønn og lv som din car.

Skrevet

Jeg spurte folka før jeg slutta hele clanen sa det ikke var mulig? men vis dette er noe nytt etter 8 mars kan det vell stemme .. omg vis den blir slettet gidder jeg aldri å begynne igjen liten sjangs nå tilogmed

Skrevet (endret)

Dersom den blir slettet av blizzard pga for lite aktivitet så tror jeg ikke det vil være noe problem å få den tilbake.

Jeg kan ikke bekrefte at den blir slettet, men mener å ha lest dette.

Endret av Fedje
Skrevet

Såvidt jeg veit så garanterer Blizzard å ikke slette noen characters innen 6 måneder etter at man slutter. Men har også lest at de ikke har slettet noen kontoer enda. Har ikke noen kilde på dette.

Skrevet (endret)

Ok.. blir sikkert ikke vansklig å få den aktivvert igjenn uansett er liten sjangse på jeg begynner eneste muligheten jeg har er at jeg for bare leve med varm data og foreldrene mine får ny pc og det vet jeg at di ikke vil ha men jaja ville bare ha kontakt med denne fyren

OT:

Noen som spiller på Alonsus og kansje er Alliance? kontakt meg på PM pliz

Endret av CatoZ
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet

Hvis du velger å begynne med ny char som Horde så kan du legge meg til ;) Mistwalker - 70 Shaman. Må nevnes da at det er 3 ganger mer Alliance der så det er ikke sjans å raide byene døms og kan bli litt problematisk andre plasser også :p Men er veldig mange greie folk der å har et bra guild nå så da da funker det fett ellers :) Har møtt en del Nordmenn der også men de fleste har somregel bare mast etter gull av meg så da var det rett på ignore lista :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er kun i jula. ;)

Da kan du få noen items (green/red festive outfit, tror jeg, pluss green/red festive hat)

Også kan du få en buff som får deg til å se ut som en gnom med grønn eller rød nissedrakt. Både for horde og alli.

Skrevet
De har ikke begynt å slette folk PGA inaktivitet enda.

Tipper greia med at de sier de garanterer 6 måneder henger igjen fra starten av spillet når de ikke regna med det ville bli så populært og derfor ville de sikre seg mot at serverene ble overfylte med inaktive chars som måtte lagres.. Men med alt de tjener er ikke serverplass noe problem lenger, men de har ikke oppdatert regelen ( samme som med class descriptions )

Skrevet
Det er kun i jula. ;)

Da kan du få noen items (green/red festive outfit, tror jeg, pluss green/red festive hat)

Også kan du få en buff som får deg til å se ut som en gnom med grønn eller rød nissedrakt. Både for horde og alli.

Vet alt det der spillte jo sist år..

men er liksom det kommet nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...