Gå til innhold

Vil WOTL ''resete'' alt gear ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vel, t2 og t3 ble brukt opp til 70 så, og en del instancer blir vel forlatt ja. t4 kan vel brukes opp til lvl 74-74 tenker jeg.

Endret av rjd-2
Skrevet
når TBC kom ble alt gear verdiløst og alle insatncer forlat. vil dette skje med WOTL og ?

Det som mest sannsynlig kommer til å skje er at så fort vi treffer Northrend med T4-5 føtta våre så står det allerede utstasjonerete offiserer der med hjelpere som deler ut fullt Twillsett til alle. Og fra det øyeblikket du tar imot dette så blir de soulbounda til slotsa hvor de skal være. Derfra må alle RP'e seg opp til Arthas hvor det kommer til å være en skikkelig konsert med de beste hitsa fra ABBA.

Dette er foreløpig bare spekulasjoner selvfølgelig. Kan jo også gå for det kjedelige svaret: Ja, mest sannsynlig...

Skrevet
når TBC kom ble alt gear verdiløst og alle insatncer forlat. vil dette skje med WOTL og ?

Det som mest sannsynlig kommer til å skje er at så fort vi treffer Northrend med T4-5 føtta våre så står det allerede utstasjonerete offiserer der med hjelpere som deler ut fullt Twillsett til alle. Og fra det øyeblikket du tar imot dette så blir de soulbounda til slotsa hvor de skal være. Derfra må alle RP'e seg opp til Arthas hvor det kommer til å være en skikkelig konsert med de beste hitsa fra ABBA.

Dette er foreløpig bare spekulasjoner selvfølgelig. Kan jo også gå for det kjedelige svaret: Ja, mest sannsynlig...

Haha you made my day :p

Skrevet
Jeg har et spørsmål: Gjør det noe?

Du har et poeng her. Hvis vi ser bort ifra den kule ideen om Twillsettet og ABBA så gjør det noe?

En whine samtale blir noe som det her:

"Buhu!! Alt gearet jeg samla opp på lvl 70 blir utslått av greens"

Har det noe å si fargen så lenge det er bedre? :whistle: Ja, du har kanskje brukt lang tid på å få tak i gearet, men det er en del av spillet at det går videre. Hadde det ikke vært kjedelig å fortsatt farme MC, BWL, AQ osv? Jo. Men med tanke på at TBC ikke har vært ute i et år engang så kanskje folk ikke er lei enda og derfor disse instancene fortsatt tiltrekker seg folk.

Alt vi kan si er: Vent og se :!:

Skrevet

så de blir full reset ? grønne item slår TBC epic ? ....

du gjør quest i første byen, og selv om oppdraget går ut på og drepe en lvl 10 rotte får du et våpen som du nesten kunne solo MC med ...

(når jeg skulle søke en guilde en gang, måte jeg finne fram gammle epics fra før TBC ^^ de gikk etter pr epic ... lol)

Skrevet

De gjennoppliver sikkert gamle instancer med "Heroic"-modes ettersom tiden går. Er jo en sikker måte å lokke gamle spillere tilbake til forlatte områder uten interesse for dem lenger.

MEN - resetting av gear syns jeg bare er moro.

Skrevet

Du kan jo se på hva de gjør med Naxxramas nå. Den blir gjort om til en lvl 70 versjon så fler skal få utforsket den. Kanskje noe lignende skjer i Northrend? :)

Skrevet (endret)

Selv om TBC "drepte" gode gamle MC og BWL så drar vi fremdeles dit i ny og ne ei helgene på natta :D sånn når alle er rimelig overtrøt og/eller berusa :D

Vi har også naxx attuna alle som ikke var det i guilden for litt mer nostalgi :D

Men når det kommer til saken: Gå å skaff deg full T5 så har du ikke noe å bekymre deg for i WoTL

Endret av xaviator
Skrevet (endret)
tror jeg leste en plass at level 80 grønne ting skulle være ca like bra som T4 items

Blir nok heller like bra som Tier 5 om vi skal gå etter hva som har skjedd tidligere :) Dessuten spørs det jo på hvor mange tiers det komme på lvl 70. Om det ikke kommer mer enn tier 6 så vil dette være naturlig.(men med Sunwell vil det vel komme tier 7?)

Endret av M@R7!N
Skrevet

de finnes ikke heroic til gammle instancer ...

de blir ikke de samme ''spening'' og ta BWL når du er lvl 70 ... de går ALT for enkelt ...

Skrevet (endret)
de finnes ikke heroic til gammle instancer ...

de blir ikke de samme ''spening'' og ta BWL når du er lvl 70 ... de går ALT for enkelt ...

han mente at de gamle instancene får en "heroic" tagg, slik som TBC 5-manns dungeons, BF og Ramp er jo for folk lv 60-64 men i heroic er den for 70. Så muligens med nytt lv 70 gear dropps fra bwl osv... han sa vel hovedsakelig at de noen ganger gjorde det for sentimentale grunner ;)

Endret av Christeven
Skrevet

I thread om salg av Hunter lvl70 ber du personen "Get a life" for å ha brukt mye tid på å geare seg opp, og i denne tråden er du bekymret for en reset som kommer når level-cap økes. Interessant.

Skrevet

I thread om salg av Hunter lvl70 ber du personen "Get a life" for å ha brukt mye tid på å geare seg opp, og i denne tråden er du bekymret for en reset som kommer når level-cap økes. Interessant.

Hehe ja, det er sånt som gjør nolife-trolling så ustyrlig tragisk underholdende :)

Skrevet

virker jeg bekymret ? ... jeg bare spør fordi jeg lurte på ^^ jeg spiller wow iblandt for moro skyld ^^

og hadde jo den beste armord ... for og få de han hadde skal du sjørn meg sitte der 24/7 ...

(ps. jeg hater folk som seller char's, de er teit og ødeleger spillet med masse ebayere som ikke kan en drit)

og de har dessuten ikke noe med dette og gjøre ... hvis de resetes er de bare en bonus for meg ... jeg liker World of Warcraft best ... ikke spiller ... men hvordan de er der ... terrenget... skapningene ... jeg liker de hyggelige ... alt for mange sitter der som roboter og gold farmer :(

Skrevet

Altfor mange idioter som skriver som en 10-åring og.

Og hva så om gearet blir "dårlig"? Skal du komme her med den ignorante holdninga som lyser loot-hore lang vei av? Dette er en av (de større) grunnene til at jeg slutta. Folk tenker kun på hvordan items (objekter på norsk?) de har og kommer til å få. Veldig få/ingen? som klarer å se gleden ved å ta ned en boss, for eksempel prince i Karazhan (sålangt jeg kom i TBC)?

Fra pre-TBC så likte jeg molten core og onyxia selv om jeg ikke trengte noen ting derifra, det var underholdende å sitte på ventrilo med 9-39 andre. Selv om den klaginga på at TBC-gear skulle knekke 60-epics. Men så feil kan man ta. Det var forøvrig gøy å stikke innom på level 70 og, anbefales for MORRO SKYLD, IKKE TENK PÅ AT DE JÆVLA ITEMSENE IKKE GIR DEG EN OPPGRADERING!

T6 kommer (hør mine ord) til å holde ut på linje med level 80 blåe items/eventuelt epics, T5 kommer også til å stille sterkt og kanskje 78-79 og opptil 80. Utifra erfaringa mi med T1/2/3 fra pre-tbc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...