Gå til innhold

Nokia N95 får kraftig oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
orelse4054:

 

Det samme skjedde med meg, og løsningen var å forandre produktkode. Hvordan du gjør det ser du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625

 

Produktkoden for N95 plum: 0536068: SCANDINAVIA

Produktkoden for N95 sand: 0534847: SCANDINAVIA

 

 

Takk!!

Dette funket glimrende og jeg ble med dette enda mer fornøyd med Nokia og N95 :D

 

Edit: Jorgen719 jeg følgte guiden som ble linket til, og det var ikke akkurat mye som skulle til!

Last ned NSS og installer, følg guiden (legg inn produktkode, kun tallene), deretter kjører du NSU og følger det som står der.

Endret av orelse4054
Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjørte inn oppdateringen. Helt genial!

Sykt mye raskere.. både i menyer, programmer

og ikke minst kamera funksjonen! kan se ut som

hele kamera funksjonen er omskrevet. Hvitbalanse

osv er mye mer korrekt innendørs :) Og den behandler

bildetagninger minst dobbelt så kjapt!

 

Nye funksjoner er også kjærkomne. Alt i alt

en MEGET bra update.

 

mvh

Torbjørn :)

Lenke til kommentar

Har testet telefonen etter oppdatering i noen dager nå.

Kameraet er mye kjappere som mange her har nevnt, bildebehandlingen går mye kjappere.

Mp3 spilleren har fått et løft, menyene er kjappere (den der live search tar uansett gaaanske lang tid å starte).

Ellers har jeg testa gpsen skikkelig med lisenskode for navigasjon, den fungerer glimrende! Kjappere og få kontakt med gpsene og navigeringen er jo helt rå bra!

 

Problemer:

Akkurat som telefonen "glemmer" noen ganger koden til wlan som er lagt inn (på wlan veiviser programmet).

Har koblet den til A2DP hansdfree'en min Sony Ericsson DS200 (som er glimrende) som fungerer helt fint, utenom at jeg ikke får justert lyden. Den spiller enten på max eller så går den av, altså intervallene 10% - 100% i lyden er helt lik, men "lyd av" det fungerer. Noen ideer her? (dette fungerte helt fint før oppdateringen).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...