Gå til innhold

Eizo FlexScan S2431W


Tobruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et spørsmål ang. høydejustering - hvor lavt kan den senkes? Hva er total høyde når den er senket? Kan evt. foten skrus av?

 

 

tror det er 9cm føles ikke som noe problem for min del,

vet ikke hva du mener med å skru av foten, men hele skjermen kan så klart skrus av standen og settes på vegg feste, eller en annen stand..

 

Til alle som er interessert i denne skjermen, vil jeg anbefale å lese testen hos prad.de ,

den er ganske utfyllende iforhold til hva jeg vanligvis ser av skjerm reviews ..

Står en del om foten og ergonomien + masse annet.

Tror dette må være et kupp av en skjerm akkurat nå, hvis du ikke trenger masse inputs.

Veldig god på det meste.

 

http://www.prad.de/en/monitore/review/2007...ml#Introduction

 

Edit: prisen er veldig god på denne i Norge akkurat nå også, vet ikke hvorfor, men har ikke sett den billigere i noen EU webshop.

Endret av stamfar
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tok sjansen og bestilte denne skjermen, fikk den for 4 dager siden.

 

Problemet er at jeg får "vondt" i øynene av å se på den når jeg spiller wow, spesielt når det skjer mye på skjermen.

 

Er det øynene mine det er noe galt med eller er det skjermen/innstillingene, har stilt brightness kraftig ned og prøvd med forskjellige kombinasjoner, men det blir fremdeles ikke bra.

 

Noen som har noen tips`?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Kjøpte denne skjermen også. Brukt den i nokre dagar no og må sei meg godt fornøgd.

No skal det seiast at min erfaring med LCD er begrensa til ein Dell XPS M1710 laptop.

 

+

Gode fargar

Så og seie 0 baklys. Viser ein tanke heilt i hjørnene.

Lite ettersleep, men kan framprovoserast.

 

-

Støtter ikkje 1440x900, blidet vert då kutta på høgre side.

Kunne vore bedre på scaling. Non-native oppløysing er ikkje så bra.

 

JT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...