Gå til innhold

Støydempingsmatter hos biltema...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Kenny000 skrev (2002-01-19 14:42):

Hey Xell: Hva med bildene da?


 

Hatt sinsykt mys å gjøre i det siste, så jeg har ikke fått begynt på kassa enda. Mulig jeg får fatter'n til å hjelpe meg med å skjære til platene til uka (han jar sirkelsag). Alle platene er klare så bare jeg får begynt å skjære til platene skal det ikke ta så lang tid.

 

Sukk. Skulle ønske jeg fortsatt var student... da hadde jeg så mye bedre tid.... men på den andre siden hadde jeg ikke råd til det jeg har nå... oh, well. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Devilizer skrev (2002-01-24 08:32):

Hvordan funker disse mattene?



 

Veldig bra. Jeg har dekt bekke side-dørene i mitt chieftec servertower med de, og mine ører (opfattelsen av støy/kyd er jo objektiv) opfatter støyen som godt og vel halvert. Nå skal det sies at jeg har en j***lig dårlig GlobalWin vifte på CPU så det er for det meste lyden fra den som blir dempet, men det blir langt fra bra. Skal bytte den vifta snart. Man blir jo også nødt til å ha kabinett-vifter så den "nye" støyen blir avhengig av hvilke vifter man velger her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


On 2002-01-06 14:11, Cool skrev:

Er det noe lurt å stappe disse i dataen da siden det er aluminium på topen?


Har tenkt og lydisoler min jeg også men jeg vet ikke vilke matter jeg skall bruke.


Har tenkt på de mattene de bruker på
når de lydisolere chieftec towret men jeg finner ikke ut hvor de selger dem. Er litt kulere de siden de er svarte. :smile:



 

Hvorfor spørr du her om ting på ocshoot? De har jo svart på forumet sitt hvor du får fatt i dem ! http://www.ocshoot.no/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?

 

Raring :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...