Padres Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei alle der ute, jeg har et lite problem med noe Engelsk text, jeg gidder bare ikke oversette så mye som jeg må hvis jeg ikke får tak i noe program. Har dere folkens noen forslag på programmer som oversetter godt? Endret 25. november 2007 av Padres
ZanZir0 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Du kan ta en titt på FreeTranslations... Bare velg fra Engelsk til Norsk... Du vil såklart ikke få det ordrett, men en god vei kommer du + at hvis du ikke kjønner hva det står på engelsk bare limer du inn teksten og der står sikkert ordet på norsk... Bare ord kan du finne her... Lykke Til... Mvh Anders Gill
Padres Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Du kan ta en titt på FreeTranslations... Bare velg fra Engelsk til Norsk... Du vil såklart ikke få det ordrett, men en god vei kommer du + at hvis du ikke kjønner hva det står på engelsk bare limer du inn teksten og der står sikkert ordet på norsk... Bare ord kan du finne her... Lykke Til... Mvh Anders Gill Ja, har vert der, virka ikke så godt, masse ordfeil
ZanZir0 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Du kan ta en titt på FreeTranslations... Bare velg fra Engelsk til Norsk... Du vil såklart ikke få det ordrett, men en god vei kommer du + at hvis du ikke kjønner hva det står på engelsk bare limer du inn teksten og der står sikkert ordet på norsk... Bare ord kan du finne her... Lykke Til... Mvh Anders Gill Ja, har vert der, virka ikke så godt, masse ordfeil I now... Sry no can't do <_<
ictys Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Noen som vet om det finnes noe program som gjør det lettere å oversette? Feks slikat du ser den engelske teksten i ett vindu og den norske du oversetter i ett annet? Kanskje med innebygget ordbok osv? Jeg må oversette fra engelsk til norsk, det går greit, men det tar så lang tid og er så klønete. Noen som vet om det finnes noe program som gjør det lettere å oversette? Feks slikat du ser den engelske teksten i ett vindu og den norske du oversetter i ett annet? Kanskje med innebygget ordbok osv? Jeg må oversette fra engelsk til norsk, det går greit, men det tar så lang tid og er så klønete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå