Gå til innhold

Nyere flyspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av kommende spill, ville jeg vel satse på Lock On: Modern Air Combat. Les mer om det her.

 

Anbefaler ellers Desert Combat mod'en til Battlefield 1942! Der kan du fly bl.a. F-16, A-10, Apache osv... er vel ikke den mest realistiske flygreia men pokkern så morsom! :D

 

Edit: Fair Strike kan også være en helikopter-simulator verdt å vente på, men den kommer ikke før 28 november da...

Mer om den her!

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha realistisk fly"spill", bør du sjekke ut Falcon 4.0 Spillet er fra 1998, men har blir kontinuerlig oppdatert siden da, og fremstår nå som det mest realistiske simulatoren på markedet. Men en liten advarsel bør jeg vel komme med, den samlede dokumentmengden på manualene er nesten 1000 sider.... :o

Sjekk ut SuperPak 3 (som er oppdateringen jeg snakket om) her: http://f4ut.frugalsworld.com

Lenke til kommentar

Jane's F/A-18 må vel sies å være fullt på høyde med Falcon 4, de to beste flysimultaorene av moderne jagerfly. Liker du litt "Top Gun" action er Jane's så absolutt noe å satse på, et lass med mod's til dette spillet også...

 

 

www.simhq.com

 

 

Lo-Mac kommer, bare ikke fort nok... :)

 

 

 

 

 

 

Des, OUT!

Lenke til kommentar

Neida, har overhodet ikke gitt opp Flashpoint, det ruler gata :woot:

 

Men for å være ærlig, det er ingen realisme i Flashpoint når det kommer til det å fly. Da må man over på spill som Falcon 4 og Jane's F/A-18. Her er det snakk om realisme...

 

Flashpoint er genialt for en "grunt", realistiskt, utfordrende, skremmende og dæven så morsomt... :D

 

Prøvde forresten Saitek X45 stikkene (jada, HOTAS'n fra Thrustmaster er ikke USB) med en HUEY fra SEB Nampack, det var litt av en opplevelse, grisefett... Det var som å se sluttscenen fra We Were Soldiers (eller Hamburger Hill når de skyter sine egne)... :o

 

 

 

 

 

Des,OUT!

Lenke til kommentar

Kjøp deg Thrustmaster HOTAS Cougar som er en replica av f-16 stikka, og F-16 simulatoren Falcon 4.0 med SuperPak3, så har du den beste og mest realistiske simulatoren laget for hjemme-PC ever!!!!! Men som sleepy21 sa er det MYE å lese.....

Jeg spurte engang en pilot fra USAF om hvor realistisk Falcon 4.0 var og han svarte:

 

"Add the smell of JP-8 and lip-ripping g-forces and F4 is there."

 

:woot:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Takker for svar...  :p  

Blir vel til at jeg får rusle ned på butikken å sjekke om de har noen gamle flysims mens jeg venter på lock on :MAC såg meget lovende ut...

 

Har bestillt X45, er den bra? Valgte den som var grei pris på og såg best ut... :lol:

 

Eg syntes du burde prøva flanker 2.5. det e e ein bra demo for lockon :lol:

ska finna ein link kor du kan bestilla den.

vis du vil.

Lenke til kommentar
Il-2 er klart den beste flysimulatoren, har egentlig ingen reell konkurranse.

Men viss du absolutt må ha jetfly så er Lock On tingen når det kommer. Samme gjeng som lagde Il-2, så kvaliteten skulle være sikret.

Whew! Scrolla nedover her og begynte å bli redd for at ingen hadde hørt om IL-2! Il-2, særlig med "Forgotten Battles" er meget bra. Og for ikke å nevne utrolig kult i multiplayer. Det kan tweakes til det uendelige realismemessig, slik at samme hvor mye/lite du har prøvd flysimulatorer fra før, så kan du finne deg til rette.

 

Combat Flight Simulator 3: Battle for Europe funker også ganske bra, men vil påstå at IL-2 ligger over på de fleste områder. Med unntak av at i Combat Flightsim styrer du selv hvor i Europa du vil sloss (fra et større kart) der du selv bestemmer hvordan krigen går (andre verdenskrig).

 

Ellers, hvis du ønsker helikopterspill vil jeg anbefale Comanche 3, det er realistisk, og er også bra gameplaymessig, graffikken er heller ikke så ille til å være såpass gammelt. Oppfølgeren Comanche 4 er altfor arcade-lignende. Joa, det ser fint ut, men du snur ikke et helikopter veiendes flere tonn på en femøring vettu. Fysikken gikk ut vindu der grafikken kom inn, eller.no.

Lenke til kommentar

Stilig at det var så mange som var interessert i flyspill her. -Trodde hele gjengen var desperate cs-tilhengere, men der tok cdrom fullstendig feil :lol:

 

Synes forøvrig fs2002 har litt for mange bugs her og der, skal si jeg gleder meg til a century of flight kommer. Endelig blir nesten hele flyparken utskiftet. Ellers synes jeg il-2 funker helt kurant, spesiellt på lan og slikt. Bf-1942 er også et spill verdt å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...