maart1s Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 (endret) hei kan noen hjelpe meg ? Need for Speed™ ProStreet Har kjøpt spillet men får det ikke til å kjøre. Kanskje har jeg for liten maskin ? Prosessor: AMD Sempron 1,6Ghz dobbel prosessor og 960Ram Skjermkort: S3Graphics Co,ltd - VIA Chrome9HC IGP 64Ram håper det er noen som vet.... hilsen Maarten Endret 24. november 2007 av maart1s
Bebeluv Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Du har veeeeldig dårlig PC Men skal vell kunne kjøre spillet. Sjekk Systemrequirementslab.com
tranzer Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 jeg trur du trenger bedre pc`e jeg... har en intel 3.2, XFX6800GT, 512ram, og det lagger litt
maart1s Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 (endret) takker for tipset fra bebeluv har for lite Ram i skjermkortet. maarten Endret 24. november 2007 av maart1s
SniKaZ Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 om du ikke vill betale så mye for nytt skjermkort kan du jo kjøpe 7600 eller noe sånt, koster rundt 500-800 tror jeg om jeg ikke tar feil?
TCi Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Spirre Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 skjermkortet er for svakt. spillet støtter det nok ikke. usikker på systemkravet til prostreet, men tror nok du må bytte ut maskina i sin helhet for å få noe glede av spillet.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl skjekk den linken, så får du svar
SniKaZ Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 ja burde vell bytet ut allt i maskinen, på tide å kjøpe seg ny kanskje?? Om du vill spille nye spill må du nokk bare finne deg i å måtte legge ut enn del tusen for ny data
_ziggy_ Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Er som nevnt over for dårlig skjermkort. S3 kvalifiserer vel knapt å bli kalt "3d-kort" i det hele tatt så du må nok ha ny pc. (Er vel bærbar det du har, så er vel tilnærmet umulig å oppgradere skjermkortet). Tror nesten du må ha skjermkort av type ATI Radeon eller Nvidia Geforce av ikke så altfor gammel type for å få kjørt det.
Brede_Skapstroppen Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 ja burde vell bytet ut allt i maskinen, på tide å kjøpe seg ny kanskje?? Om du vill spille nye spill må du nokk bare finne deg i å måtte legge ut enn del tusen for ny data ...................du har fatisk fått ganske mye ut av den PC-en du har, med tanke på levetid,dersom du først nå tenker på å bytte. Ville faktisk vurdert om ikke den kvalifiserer til en eller annen pris for innsats og alder.........kanskje få den slått til ridder av St Olav orden eller noe......denne har jaggu fortjent å hvile.
tdipower Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Litt OT men... den system requirements lab siden viser høyere score på recommended tab'en en i minimum taben. og på OS har jeg på minimum 3 av 6 streker på windows xp og på recommended 5 av 6... hehe Og på Call of Duty 4 får jeg ikke godkjent recommended pga at skjermkortet i min bærbare er for svakt, jeg trenger et 7800 gforce eller bedre. Har et Quadro FX1500M 512MB..... så helt stødig er ikke denne siden.
XitereX Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Prøv med et nytt skjermkort for en billig penge, kanskje 8600GT, koster 900kr på komplett. Har kjøpt det selv funka fett
Spirre Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 hvordan vil du få montert et 8600GT kort i en laptop?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå