Gå til innhold

Warhammer Online utgivelses dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket akkurat på Gamezone og der ligger nå Warhammer Online til lansering 1 jan 2008. Trodde det var utsatt lengere eller stemmer dette? Kjenner jeg jeg har litt problemer med å sitte stille her nå... :p

Kilde: Gamezone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok vente litt lenger enn det :) Offisiell dato er satt til Q2, så en gang mellom april-juni kan vi endelig begynne slaktingen! ;)

Er dessverre bare nettbutikker som spekulerer (les: forhåndssalg) og er trege med å oppdatere utgivelsesprognoser som er skyld i denne datoen.

Skrevet (endret)

Gamer.no som har Gamespot.com som kilde følger finansår, noe som ikke er riktig ifølge the chief himself, Mark Jacobs, President i EA Mythic.

Okay, the news is out about WAR being delayed till to the second quarter 2008 (of the calendar year (April, May and June), not fiscal year for those accounting types in the audience)

Kilde: warhammeralliance.com State of The Game by Mark Jacobs (etter at EA offentliggjorde utsettelsen

Så får vi se om det klarer å holde Q2 da, eller om det blir enda senere :)

Endret av Frosten
Skrevet

Synes jeg nettopp hørte rykter om siege warfare lagt til i Warhammer Online. Kanskje utsettelsen ble satt for å matche features i Age of Conan? Spekulasjoner, men tiden vil vise. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...