Gå til innhold

Dårlig tidspunkt å kjøpe Radeon 9700?


Punkyfish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg synes ikke det er dårlig tidspunkt. Det er nesten umulig å finne et tidspunkt som er rett når det gjelder kjøp av hardware. Hvis du kjøper med en gang en ny ting kommer, er det som regel ganske dyrt. Hvis du venter til prisen faller til et akseptabelt nivå, er ny teknologi på vei ut på markedet.

Lenke til kommentar
veldig bra kjøp!

 

Du vil ha et kort med ytelse på linje med de som er så lur å kjøpe seg Geforce FX når det kommer ut...

 

Du sier alså at Radeon 9700 er like raskt som GeForce FX?

 

Ikke rart det blir krig i verden når folk som verken har peiling eller IQ skal begynne å uttale seg om ting.

Synes folk skal la vær å leke konsulenter, når de ikke vet hva de snakker om.

 

Det finnes tre typer mennesker. De som kan telle, og de som ikke kan telle.

Lenke til kommentar
Hører så mye snakk om de nye grafikk-kortene som kommer. Det jeg lurer på, er om dette er et dårlig tidspunkt å kjøpe et nytt Sapphire Radeon 9700 til 2000,-?

 

:roll:

 

Du kan ikke tenke sånn i dataverdenen, det kommer hele tiden noe nytt så mitt råd vil bli: løp å kjøp :lol:

 

helt enig der, å vente på bedre hardware er umulig, det kommer altid noe nytt å bedre

Lenke til kommentar

Jepp... det er et Radeon 9700 og ikke Radeon 9700 PRO jeg vurderer å kjøpe.

 

Grunnen til at jeg får det får 2000,- er at jeg bestilte kortet da det var ukens tilbud på komplett.no for ca. to uker siden. Det er forsatt to uker til kortet kommer inn der, men jeg rekner med at den ordinære prisen ikke faller under 2000,- på to uker.

Lenke til kommentar
veldig bra kjøp!

 

Du vil ha et kort med ytelse på linje med de som er så lur å kjøpe seg Geforce FX når det kommer ut...

 

Du sier alså at Radeon 9700 er like raskt som GeForce FX?

 

Ikke rart det blir krig i verden når folk som verken har peiling eller IQ skal begynne å uttale seg om ting.

Synes folk skal la vær å leke konsulenter, når de ikke vet hva de snakker om.

 

Det finnes tre typer mennesker. De som kan telle, og de som ikke kan telle.

 

 

For det første:

 

Er ikke no vits med fjortis drittslenging her..

 

 

For det andre: Jeg tror nok det er du som ikke vet hva du snakker om. Hvis du har fulgt litt med, har du kanskje fått med deg at FX var bortimot en flopp og at 9700 faktisk slo FX på altfor mange tester

 

Når jeg sier "på linje med" mener jeg at det kan være en aktuell konkurrent, noe som de aller fleste andre her på forumet "har nok IQ" :p til å forstå.

 

Så plliiz...spar meg!

 

Skal like å se en av de testene du snakker om. Har du en url eller to?

Regner med at det er seriøse tester det er snakk om her, og ikke en test som er gjort med en gammel "alpha" driver, og av ukyndige folk.

 

Siden jeg ikke har et FX kort i handa, kan jeg selvfølgelig ikke komme å påstå at det er raskere, det ville vært noe tett gjort. Det er meget mulig jeg tar feil, og i så fall står jeg for det.

Lenke til kommentar

for det første:

Det er ALDRI et godt tidspunkt å kjøpe et ATi kort på. kortene Suuuuuger...

og til deg som sa at 9700 slår GF-FX.. hva er det du tenker med? Det var et betakort som ble testet mot et Ati 9700. og betakortet brukte ELENDIGE drivere.

GF kommer alltid til å ha bedre kort enn ATi.

 

 

(tror noen kommer til å bli gretne her nå :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...