Gå til innhold

STEAM SERVER PROBLEM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min venn har tenkt og joine samme serever på steam. Men jeg får bare opp 300-600 servere mens han får opp mange tusen... Vi får heller ikke opp noen av de samme! Vi vil gjærne spille sammen med det går jo ikke da.. PLZ noen må hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhh?

Har dere hørt om å "joine" spillet via venner?

Prøv det du :)

Men hvis du fortsetter med det samme problemet er jeg ikke sikker.

TIL MEG har det også vært noen ganger jeg bare har fått ca 1000 servere. Men det ordnet seg selv

Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

nevermind! Feilpost

Endret av Slettet-UUbruw
Skrevet

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Jeg og min venn har tenkt og joine samme serever på steam. Men jeg får bare opp 300-600 servere mens han får opp mange tusen... Vi får heller ikke opp noen av de samme! Vi vil gjærne spille sammen med det går jo ikke da.. PLZ noen må hjelpe meg!

Gå inn på den serveren du vil spille på, kopier ip adressa og la kompissen din connecte via console f.eks: connect cs1.gamer.no

-Rett adresse? :p

Skrevet

300-600 servere høres nok ut for meg :p

Join en server og finn IPen ved å skrive status i consol også gir du den til vennen din.

Som da skriver connect "ipen" uten "" så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...