MHF Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg lurer litt på og gå i anskaffelse ay en crosser, men jeg klarer ikke helt og bestemme meg for merke... Yamaha YZ?, Suzuki RM?, Kawasaki KX? eller kanskje KTM EXC? Skal ikke ha skilter eller noe slikt på Bare leketøy;) Og hadde tenkt fra 250 ccm og oppover;-) Hva mener dere er best? Endret 22. november 2007 av MHF
CFM Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg ville gått for KTM, Husqvarna eller Husaberg
TanglewoodD Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Også titter du på EXC ? det er jo gjerne de med skilt. KTM SX er bra, men dyre, har du lite penger, gå for en rundt 90-92 mod av Honda CR, kjent for å være helt bombesikre innefor grensene- 125cc
MailMan13 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Honda CR får generelt flest timer ut av hvert stempelbytte, så jeg ville definitivt gått for en av dem for mosjonskjøring. Det "råeste" i konkuransesammenheng akkurat nå er 450ccm firtakterene som kjøres i MX1, da slipper man unna med noe lenger vedlikeholdsintervaller også. Yamaha YZ 450F var konge på haugen i VM for et par år siden, nå har det jevnet seg ut. Dette er dog saker som krever mye av føreren, en fersking får kanskje mer glede av en MX2 sykkel, gjerne i 250ccm firtaktsutgave. Personlig ville jeg gått klar av de europeiske merkene. Dem har noe råere image enn japsene, men dem er vesentlig dyrere å holde samtidig som dem kjøremessig ikke går noe fortere rundt banen. Endret 22. november 2007 av MailMan13
TheKims Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har selv en 2001 mod husaberg 650fe. Litt tung til bane kjøring for de som ikke er vant. Utrolig sprek å artig sykkel som går på bakhjulet i 4 gir ved å bare gi gass.
NanoMidaZ Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Gå får honda cr eller kawasaki kx. utrolig slitesterke sykler Ikke gå får husaberg vis du vil ha en driftsikker sykkel, veldi mye tull med motorene... KTM er ikke bedre enn andre merker. det er bare oppskrytt
WD40 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Skal ikke ha skilter eller noe slikt på Nå er det vanligvis ikke skilter på en cross sykkel heller da. Egentlig det samme hvilket merke du tar, liten forskjell.
TheKims Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Gå får honda cr eller kawasaki kx. utrolig slitesterke sykler Ikke gå får husaberg vis du vil ha en driftsikker sykkel, veldi mye tull med motorene... KTM er ikke bedre enn andre merker. det er bare oppskrytt Husaberg fra 2004 har fått fikset feilen med motorene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå