Gå til innhold

[LØST] Gode grunner til å kjøpe Xbox 360 framfor PS3 ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
XMB > 360 menyene, og det er vel kanskje også det absolutt eneste som er bedre på PS3.

 

Hva med Blu-Ray spiller, innebygget trådløst netverkskort, kontroll med bevegelsesseonsor, lavere støynivå, gratis Psn( xbox live er dog bedre, men psn utbedres satdig, med tiden kommer jo Home også) og et nydelig design?

Lenke til kommentar

Jeg står egentlig i akkurat samme posisjon som TS her. Bestilte meg PS3 til 4000 fra Elprice med 2 spill, men skal bruke angreretten å skaffe meg en 360. Dette gjør jeg pga:

 

- Flere spill

- Jeg synes håndkontrollen er bedre

- Elsker online gaming, og der er det vel ingen tvil om av Xbox er best

 

Det eneste som irriterer meg, og som gjør at jeg fortsatt får litt vondt i magen når jeg har bestemt meg for 360 er at jeg ikke får spilt Ratchet and Clank :(

Lenke til kommentar
Jeg står egentlig i akkurat samme posisjon som TS her. Bestilte meg PS3 til 4000 fra Elprice med 2 spill, men skal bruke angreretten å skaffe meg en 360. Dette gjør jeg pga:

 

- Flere spill

- Jeg synes håndkontrollen er bedre

- Elsker online gaming, og der er det vel ingen tvil om av Xbox er best

 

Det eneste som irriterer meg, og som gjør at jeg fortsatt får litt vondt i magen når jeg har bestemt meg for 360 er at jeg ikke får spilt Ratchet and Clank :(

 

selg til meg da :p

var for sent ute til elprice tilbudet.. ombestemmer meg fortsatt 3 ganger per dag minst, men akkurat nå raver ps3 øverst... egentlig mest basert på hva jeg håper skjer de neste årene.. det at 360 kan crackes + har utvilsomt de beste spillene per dags dato gjør det forbaska vanskelig og velge ps3.. Hadde vel angra uansett hva jeg hadde valgt.. :)

Lenke til kommentar
Hei !

 

Jeg vil bare først si at jeg ikke ønsker svar ifra fanboyz ( sorry assa ) men godt begrunnete svar ifra saklige personer.

 

Jeg står mellom Xbox 360 og PS3. Valgte denne kategorien fordi jeg har mest lyst på Xbox, men jeg finner valget meget vanskelig.

 

Grunnen er grunnlagt da det kommer spill som Metal Gear Solid: 4 og Ratchet & Clank på PS3, men ikke Xbox.

 

Noen som har noen gode argumenter eller råd til hvorfor jeg skal velge den ene framfor den andre ( mest med tanke på spill og sånt )

 

Håper på svar så raskt som mulig.

 

Mvh Kim.

Mass Effect

Gears of War

Forza2

Test Driver Unlimited

Condemned

Battlefield 2 Modern Combat.

Lenke til kommentar

Microsoft har VANVITTIG mye mer penger til rådighet enn Sony.

Det innebærer at vi kan forvente oss LANGT FLERE EKSLUSIVE TITLER TIL 360 ENN TIL PS3.

360en er derfor den maskinen som har, og i fremtiden også vil ha, flest fete spill (med mindre MS bestemmer seg for å nedprioritere boxen totalt, noe jeg ikke tror vil skje).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...