Porty Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg tenker litt på å kjøpe orange box til xboxen min. Så lurer jeg litt på hva folk syns om team fortress, portal å half-life 2? Syns i hvertfall at team fortress ser vanvittig tøft ut, så håper noen klarer å overbevise meg til å kjøpe det
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 TF2 er veldig morsomt, gøy og innmari stilig! Half Life 2? Trenger jeg å si noe mer enn at HL2 er fantastisk bra? God historie, bra grafikk. Portal. Altfor kort, men superbra! Les noen tester av det før du bestemmer deg. Men det koster jo småpenger da...
biach777 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg tenker litt på å kjøpe orange box til xboxen min.Så lurer jeg litt på hva folk syns om team fortress, portal å half-life 2? Syns i hvertfall at team fortress ser vanvittig tøft ut, så håper noen klarer å overbevise meg til å kjøpe det Syns hele pakken var det beste kjøpe jeg noen gang kommer til å kjøpe meg, og bare vent til Portal credits:P Men kjøp Orange Box på pc... Spillene i boxen er laget til pc så de blir bare dumt og rart og spille de på console og det ødelegger litt av spilleopplevelsen... Men kjøp pakken!!
Mr. Fiskum Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg vet ikke hvordan det er å spille Half Life 2 og de andre spilla på Xbox. Men jeg er så sykt happy for at jeg kjøpte orange box til pc
Footy Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 slenger meg på her og, kjøp til PC, mye bedre..
svenningen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 kjøpta kun tf2, ettersom bruttern kjøper hl2 osv. og portal har jeg runda.. tf2 kosta 180kr fra steam.. =)
MittParadoX Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 jeg kjøpte orange box for og få half-life 2. jeg har nesten ikke spilt half-life i det hele tatt. har blitt helt hekta på Team Fortress, genialt spill. samme med portal og drit bra spill. vet ikke hvordan det er på xbox men er jo samme spilla så bare og kjøpe en liten teaser på TF2
Book Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Utrolig bra kjøp om du har Halflife 2 og ep 1 Finnes ikke ord hvis du ikke har spilt HL2. Du får et av tidenes beste spill med noe oppgraders grafikk pluss episode 1 (noe nedtur) og episode 2 (veldig opptur). Team Fortress 2 er fantastisk og portal må bare oppleves. Vi snakker om 40 timer med ren kvalitet en spiller og et flerspiller spill som rett og slett bare er utrolig morsomt. Spesielt om du har noen du kan spille "fast" med. Løp og kjøp sier jeg. Jeg gidder ikke å slenge ut den vanlige "pc er bedre", for om du er vant med kontrolleren så er det vel like bra. Jeg er vant med tastatur og mus så det er best for meg. Endret 22. november 2007 av Book
Nord-Skandinav Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har aldri sett en pakke som gir deg så mye for pengene, kanskje bortsett fra den samlepakken med Civilization med alle spill og exp packs;)
Mr. Fiskum Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Enig med deg der, pakken og prisen passer ikke i sammen i det hele tatt. 49.95 dollar for 5 geniale spill er rett og slett galskap av valve
kloningen Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Orange pack er vel et av de bedre spilltilbudene der ute .. Ever! du får en god bunch med spill for den lille prisen
Porty Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Er det noen som har det til 360 som kan si hva de syns? Vet at Half life er mer "egnet" til PC, men jeg har en dritt data så jeg må kjøpe det til xboxen
kloningen Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 prøvde det på Electroworld, sugde max. (styringen)
freddyfox Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 funker veldig bra på 360. er det et spill du burde kjøpe så er det dette!
Flamme73 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Kommer nok til og gjøre det når jeg får meg ny pc. Laptoppen jeg har nå kjører ikke spill fra 2005/2006:(
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 omg kjøp den! men gjør det over steam sparer du ca 250 spenn på
Sirslask Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Er ikke Orange Box blitt kalt beste tilbudet i videospillhistorien av IGN?
vikingkylling Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Orange Box er også kalt Årets Spill mange steder, men strengt tatt er det jo bare et spill som kom for noen år siden, to ekspansjoner og to andre småspill. Når det er sagt, her er min mening fra PC versjonen: * Half-Life 2: Har ingenting med Half-Life å gjøre, men i seg selv et greit nok spill. Ingenting spesielt, men greit nok. For øvrig hadde jo ikke Opposing Force eller Blue Shift noen særlig sammenheng med Half-Life heller, og de var jo brukbare nok. * Portal: Gikk fort lei, men på den positive siden er det ikke så langt. * Team Fortress 2: Morsom grafikk, interessante klasser og bra spillbarhet. Alt for få kart, men ellers et bra kjøp. Alt i alt et bra kjøp om du liker FPS spill, men det er bedre spill der ute.
Footy Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hvordan kan du si at "Half Life 2" ikke har noe med "Half Life" å gjøre? Det er jo en fortsettelse på historien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå