Gå til innhold

Dedicated Server Problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hver gang jeg skal til å starte opp min Source Dedicated server som jeg bruker når jeg vil spille zombie trening (alene) når jeg trykker så kommer det derrene med at du skal velge Game, Servernavn, kart, nettverk, maks. spillere, UDP Port og RCON-Passord.

Men hver gang uansett hvor mange ganger jeg trykker på (Start server) Skommer det bare opp (Starting Dedicatet Server) også forsvinner det og ingenting skjer.

har prøvd minst 25 ganger men funker ikke!

For 1 Måned siden så funket det jo fint, men nå funker det jo ikke i hele tatt.

er det noen andre som har hatt det samme problemet og funnet ut av hvordan man får det til å funke igjen??

Endret av Dragonsvenny
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Du kan se om det kjører som en prosess.

CTRL+ALT+DELETE -> Prosesser -> Se om noe heter crcds.exe. Om det gjør det, så trykker du på den og Avlsutt program, og prøver på nytt.

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet
Du kan se om det kjører som en prosess.

CTRL+ALT+DELETE -> Prosesser -> Se om noe heter crcds.exe. Om det gjør det, så trykker du på den og Avlsutt program, og prøver på nytt.

når jeg ser innpå så står ikke crcds.exe

Skrevet (endret)

Ey nå funker jo ikke steam lengre OMG LOOL. :thumbdown:

skulle ikke ha restartet dedicated server jaja.

jeg reinstalere hele CS Sourcen på nytt :no::mad::hrm:

Endret av Dragonsvenny
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Re innstall steam..

Om du reinstallerer CS source, har ingen ting med at Steam og Dedicated ikke fungerer.

Riktig, Jooakim. Min feil. :)

Skrevet

hadde akkurat samme problem for en stund siden, det skjedde etter at jeg endreet noe i configen til serveren eller så var det da jeg brukte et program som lagde en slags config. Det fiksa seg ved å legge in configen på nytt med orginale instillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...