aspic Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Heile tråden handlar om ein reklamefilm kor Mr. T "liksom" spelar WOW og har ein NE mowhawk. I reklamenfilmen seier då ein mann (regissøren) at dette ikkje går an osv. Men då påstår Mr. T at han er knallflink med datamaskiner og faktisk kan hacke, PÅ GØY. rly.
Skumtroll Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Kanskje han har gjort det fordet? Har du snakket med Mr. T om det, aspic?
Frohman Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Mr. T spiller ikke WoW, det er bare Blizzard som har overtatl han til å spille inn en reklame. Akkurat som gutta i Real Madrid ikke drikker Pepsi, men spiller en reklame fordi.
John Keats Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Går fint å hacke inn en Hohawk om du absolutt vil det.. Bare forandre på hårfrisyren i et 3D-program og replace den med originalen.
Skumtroll Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Mr. T spiller ikke WoW, det er bare Blizzard som har overtatl han til å spille inn en reklame. Akkurat som gutta i Real Madrid ikke drikker Pepsi, men spiller en reklame fordi. Kilder?
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Mr. T spiller ikke WoW, det er bare Blizzard som har overtatl han til å spille inn en reklame. Akkurat som gutta i Real Madrid ikke drikker Pepsi, men spiller en reklame fordi. Kilder? Tenke logisk? Reklame betyr penger i kassa.
Skarstard Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 All verdens sunn fornuft. Ja, det kan hende at han spiller WoW, selv om det er jævlig uannsynlig, men det har uansett fint lite med reklamesnuttenå gjøre.
Pug Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Mr. T spiller ikke WoW, det er bare Blizzard som har overtatl han til å spille inn en reklame. Akkurat som gutta i Real Madrid ikke drikker Pepsi, men spiller en reklame fordi. Kilder? Kilde
Skarstard Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Vel, da er du vel ikke besittelse av sunn fornuft, da.
iNeo Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Jeg ser ingen kilder. Dæven steike. SPør foreldrene dine hva "sunn fornuft" er.
Skumtroll Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Jeg ser ingen kilder. Jeg ser et troll Jeg ser mer at jeg gjør meg vrang og vrien
Ryolitt Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Mr.T spiller WoW.... det gav meg ikke følelsen av at nå måtte jeg spille igjen. Det gav meg mer følelsen av "Dæven... nå er de desperate...." Ikke et ondt ord om Mr.T, men som tidligere WoW avhengig og nåværende WoW hater er jeg nødt til å nevne de negative sidene. Nå som Warhammer og Conan kommer med MMORPG's hva gjørt blizzard? De lar en gjeng med gamere drepe The Lich king, den mektigste skapningen i historien om og om igjen. De kan farme han og ta tingene hans så mange ganger de vil. Dette førte til at halve teamet deres stakk av, noe som viser klart på filmen om den nye expansjonen i forhold til de andre. Nå har de begynt å bruke Mr.T (og MiniMe) som et trekkmiddel for å skaffe flere mennesker som betaler dem 1200 i året. Tror jeg overreagerte litt der, men gud, det var deilig å få det ut Uansett de som klarer å holde spilletiden nede og som synest WoW er et bra spill: Jeg mente ikke noe vondt i det jeg sa. Jeg snakket om MINE meninger og synspunkt rett fra levera. Er ikke ute etter å skaffe fiender (selv om jeg kanskje ber om det med å flame WoW på en WoW- post )
DisplayName123 Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Kanskje litt pirk, men disse reklamefilmene er ikke til WotLK.
Blåbær Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Andre morsomme vids: http://www.youtube.com/watch?v=Y1OMQiFS4DQ...feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå