petterpann Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 (endret) For knapt ett år siden betalte jeg 17000,- for en bærbar Dell Inspiron. I går installerte jeg Windows XP etter å ha gått fra Vista (fordi spillene funket dårligere). Etter å ha installert XP kom jeg i desktopen. Driverne var ikke installert, men etter å ha installert en driver måtte jeg restarte PC-en. Problemet er at etter jeg restarte PC-en kom det bare opp en sort skjerm. Jeg har prøvd å slå av PC-en, men straks jeg slår den på kommer det fremdeles bare en sort skjerm. Jeg har ikke engang alternativet om å starte PC-en i sikkerhetsmodus eller gå inn i BIOS. Hva gjør jeg?? Edit; For de som tror at skjermen kan være ødelagt så er ikke det tilfelle. Den slår seg på, men får ikke fram noe som helst. Endret 20. november 2007 av petterpann
petterpann Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Ingen som har greie på hva dette kan værE?
xersess Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 kompis av meg hadde samme problemet, aner ikkje ka han gjor for å fikse det
BrutalKuk Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 har du windows cden i maskinen? kan kanskje hjelpe å sette den inn og kjøre windows på nytt. ellers kan du jo feilsøke på komponentene hvis du vet hvordan det går for seg. husk bare på at når du åpner en Dell så tror jeg at du mister forsikringen. alternativt, ring Dell
petterpann Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Hvordan skal det hjelpe å sette inn og kjøre Windows på nytt? Når jeg ikke engang får opp BIOS, eller alternativ for sikkerhetsmodus, hva får deg til å tro at jeg da får opp alternativ for booting av CD?
petterpann Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Hjelper i tillegg lite å feilsøke, da dette er en bærbar PC, og komponentene ikke lar seg bytte ut. Kan selvfølgelig feilsøke rammen, men det er ingen vits. Tror det kan være noe virusfaenskap. Desktop klikka mye før jeg slo den av og problemene oppstod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå