NothgaliC Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg får ikke til å boote fra hirens boot cd. Finner ikke noen åpenbar metode å gjøre det på. har prøvd å brent den ut på en CD et par ganger men det gikk ikke så bra. Kan noen forklare meg hvordan det skal gjørest? og jeg skal skifte passord på en XP maskin jeg har mistet adgang til. så om noen andre har en bedre metode å gjøre dette på tar jeg det gjerne imot. merk: mistet adgang=ingen passord fungerer lengre.
geir__hk Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Du må sette bios opp til å boote fra CD før den booter fra harddisk. Hvordan du gjør det avhenger av hovedkortet ditt. Ellers må du se om det står noe àla "push [enelleranna tastekombinasjon] to boot from cd" eller liknende. Lett å overse.
NothgaliC Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 såpass peiling har jeg. og nei, det funker ikke.
Hårek Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Var det en .iso fil du lastet ned? Kjenner du teknikken for å brenne iso filer?
johome Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 (endret) Last ned Active ISO Burner Putt inn en CD. Deretter starter du ISO Burner og brenner hirens boot CD på CD-en. Når det er gjort restarter du dataen, putter CD inn igjen og starter opp. Endret 20. november 2007 av johome
NothgaliC Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Skal prøve det. takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå