Gå til innhold

Hva anses som rik i wow ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva har lvl med rikdom å gjøre?!

Vell penger til klær "gear?", våpen og sånn ?

Det er jo lettere å tjene spenn i høyere lvl regner jeg med, så de burde være mye rikere enn f eks en lvl 10.

Sikkert ikke mange "low lvls" som er rikere enn en de lengre oppe oO

Endret av kimarve
Skrevet

det er so klart lettare å tjene penga me høgare lvl,men du kan jo oxo vere drit rik på lvl 10.

f.eks mining og enchanting.....då selge du copper bar, å disenchanta ting. å dei matsa selge HEILE tida.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Du er rik hvis du har masse penger.

Skrevet

Alt er relativt egentlig.

Kunne sikkert sprada rundt med ganske mye g vist man ikke kjøper epic flying mount, enchants osv...

Men jeg vill heller si at rik har litt på å si hva man eier ingame å. som mount, enchants, pots, twinks osv osv.

Skrevet (endret)

Jeg vil si du er rik hvis du sitter igjen med 4-5000G etter å kjøpt fast flying mount (260%-greia) på lvl 70.

Selv er jeg lvl 62 og har 150G. Ikke i nærheten av å kjøpe vanlig epic-mount engang. Heldigvis har de endret på riding skill etter rep du har, så om du er exalted med hovedbyen din, får du visst riding skill for litt over 500G. Og selve mounten kan du kjøpe gratis for PVP-marks. (Etter å ha kjørt MANGE Alterac Valley-runder)

Endret av Bytex
Skrevet
Jeg vil si du er rik hvis du sitter igjen med 4-5000G etter å kjøpt fast flying mount (260%-greia) på lvl 70.

ette dine ord er eg rik :!: kult :D

Skrevet

Man kan ikke sammenligne over servere da samme boe epicen kan koste 300 på en server og 3000 på en annen.

Vil si man er rik når man har 2x375 profession og evt crafted epics, beste enchants på gear full bank slots . største baggene på seg og råd til alle pots og fix i raid og holde denne stilen 24/7

Skrevet
Vil si man er rik når man har 2x375 profession og evt crafted epics, beste enchants på gear

nei då ekje du rik! før vist du selge det du har på deg so får du max 40g :tease:

rik det er penga du har, ikkje på ka du har brukt på ting. sånn ser eg det vertfall i dette spele

Skrevet

Husker emilyspear i Method (Sylvanas (A) ) var bra nedlest i penger. Trur personen gjorde gode penger på enchanting, og det er jo klart...greier du det, då tjener du fort spenn. =)

Har aldri hatt problem med å få tak i mount, men den siste til 5k er det faen ikkje sjans med... Nærmaste eg har vore var vel rundt 3k.

Skrevet

Vil si at hvis du har epic flying mount og de beste crafted/BoE epics (dvs at du må raide eller gjøre arena for bedre), er du rik. Da har man egentlig ikke mer å bruke penger på enn potions, repair osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...