Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Exen" til nye dama ødelegger / uærlighet


Anbefalte innlegg

Hei, stiller ikke så mange spørsmål men kunne tenkt meg noen kommentarer på dette... Traff ei kjempegrei dame for litt siden, som virka som hun hadde problemer med å knytte seg til meg selv om det var hun som tok initiativet, men akkurat når jeg begynte å like henne og det begynte å bli heftig så fikk hun plutselig masse å gjøre på jobben og eksamensperioden begynte osv. Så jeg har ikke sett henne mer enn to ganger siste ukene.

 

Jeg visste hun hadde en ex men ikke så mye mer, men fikk nettopp vite at hun hadde vært sammen med ham i seks år og at han hadde forlatt henne for en annen, men så hadde hun andre forlatt ham igjen slik at han nå sitter uten noen. Dama sier at det var så spesielt det de hadde sammen, hun tror hun elsker han ennå, og hun har derfor prøvd å være venn med ham tidligere men det funket ikke. Hun sier også at forholdet var nesten for godt til å være sant, og at hun vet det er over nå. Men nå sa hun derimot at han skulle komme på besøk, langveisfra, fremdeles bare for å prøve å være venner... og han skal være der en stund også.

 

Jeg tror lite på dette med venner... jeg forstår ikke hvorfor hun gadd å herse med følelsene mine når hun hadde til hensikt å bli sammen med ham igjen hele tiden (det er det jeg tror da). Seks år i et forhold gjør mye med følelser. Jeg har ikke sagt noe om mine mistanker til henne, men jeg sa at vi kunne starte fra bunnen av igjen etterpå om hun var interessert, siden det har vært mye pause i det siste. Har jeg mista hun dama her eller hva?

Endret av Irgendwer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du er for henne er en rebound guy, en hun er sammen med for å prøve å komme over eksen. Aldri prøv å bli sammen med en som har blitt slått opp med. Da er de som regel ganske sårbare og trenger en de kan være sammen med, men de vil som regel slå opp med deg så fort de har kommet over eksen.

 

Ta dette for et eksempel, du blir sammen med en som er det beste som har skjedd deg. Så slår hun opp med deg og du blir helt knust. Hvis hun da vil bli sammen med deg igjen før du har kommet over henne tror du virkelig du hadde greid å si nei? Eller hvis du hadde blitt sammen med noen før du hadde greid å komme over henne også ville hun plutselig ha deg tilbake, ville du da greid å si nei til henne? Da ville du trengt noe utrolig med viljestyrke, for jeg vet at jeg ikke hadde greid det.

 

Så jeg tror at du har mista henne, hvis eksen vil ha henne tilbake. Sorry hvis dette ikke var det du ville høre, men sånn er det bare ;)

Lenke til kommentar

Er det jeg sitter og tenker her selv også, men det er jo alltid greit med litt input. Var dessverre ikke klar over hele forhistorien til hun og exen før inntil nylig... sitter jo med et lite håp om at hun har vært ærlig med meg da, men når jeg setter meg selv i motsatt situasjon ville jeg vel gjort det på nesten samme måten :( Jeg er i alle fall ganske sikker på exens intensjoner... blitt svikta av nye dama og prøver sikkert nå å gripe fatt i det han hadde før.

Lenke til kommentar

Hm, nå så jeg henne nettopp på gata der hun øvde på salsa med en fremmed fyr (ikke eksen), etterfulgt av heftig kyssing. Hva f... liksom, hun har ikke vært helt ærlig med meg? Hvis hun bare ikke likte meg og heller ville være med han høye og kjekkere fyren kunne hun heller sagt det da, i stedet for en løgnhistorie om eksen? Jeg kan også salsa, men hun ville ikke lære det av meg når hun var med meg. Noen tanker om slike damer og uærlighet?

Lenke til kommentar
Hm, nå så jeg henne nettopp på gata der hun øvde på salsa med en fremmed fyr (ikke eksen), etterfulgt av heftig kyssing. Hva f... liksom, hun har ikke vært helt ærlig med meg? Hvis hun bare ikke likte meg og heller ville være med han høye og kjekkere fyren kunne hun heller sagt det da, i stedet for en løgnhistorie om eksen? Jeg kan også salsa, men hun ville ikke lære det av meg når hun var med meg. Noen tanker om slike damer og uærlighet?

 

Min tanke er ene og alene : Ikke noe å samle på. Kast!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...