Backspace_89 Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 har kjøpt og spilt gjennom velvet revolver-packen. "messages" er deilig rolig sang, Sliter er pain. ikke fordi den har no syke soloer eller no, men får vondt i handa pga grepsskifte hele tiden med doble/triple noter.
Ickz Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 hater sånne sanger med masse akkord-spam hele tiden, men kommer nok til å kjøpe pakka snart da den ikke koster mer enn 40 spenn
CurSe Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Slutter man å tjene penger etter at man har spilt en sang til 5 stjerner eller et bestemt antall ganger? Har nesten sluttet å tjene penger på medium og da ser det mørkt ut for å låse opp God of Rock. Må jeg spille sangene på nytt på easy eller hard? Følte meg ikke helt klar for den oppgaven, easy blir for lett og hard blir for vanskelig..
Comma Chameleon Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Du må ta på alle vanskelighetsgradene (Hvis det er som i 2'ern)
Ache Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Klarte 400 note streak på The Killers - When you were young på expert )
Bytex Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hvis du kjøper videoene, vil du se at Slash sier det faktisk er vanskeligere å spille GH for en gitarist enn for unger som aldri har holdt i en gitar. For de trenger bare å passe på de 5 knappene i rekkefølge. Og som gitarist sitter man og tenker grep og slikt automatisk, og grep på en GH-gitar kan ikke sammenlignes med 6 ekte strenger. Så de gjør det mere komplisert for seg selv.
veluci Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 off.. prøver meg på introen på trough the fire and flames... hvordan i h er den mulig å få til da:P skal prøve meg på live nå... veluci88 visst noen vill spille mot meg... har ikke rundet på expert... men er akkurat ferdi med hard
Bytex Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Du får ringe Herman Li og spørre hvordan i helsike han spilte så fort in the first place. Og si at du hater ham.
veluci Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Du får ringe Herman Li og spørre hvordan i helsike han spilte så fort in the first place. Og si at du hater ham. hehe... jepp... ser ikke annet alternativ:P fikk høre av en att du måtte ha begge hendene på knappene off.. er vell bare å øve.. skal på storfest i helgen der de skal spille gh3 på storskjerm, og so består det stort sett av medium folk å noen hard.. så skal eg komme med skillsa mine å brife litt.. hehe.. gleder meg.. noen som vil spille live btw?? Gamertag: Veluci88
veluci Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 hvordan får du inn scores på den guitarhero.com siden?
Bytex Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Ja disse gærningene gjør jo det på gitarene sine. Tapper med begge henda altså. Og der satte jeg meg steike peise fast på My Name is Jonah (Weezer) på Hard. Kom meg til 95% siste gang, og kasta nesten gitaren i veggen. Nå gidder jeg ikke mer. Den konstante tappinga finner jeg bare ikke ut av. Ender opp med at jeg bare hamrer i ørska. Pokker at disse college-punk-happy-rock bandene skal ha så gode gitarister. Endret 26. november 2007 av Bytex
veluci Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 er det mye eller bare litt vanskeligere å runde det på expert enn hard??
dimetho Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ta en titt på Conrad dere.. Han har forstått det! Through fire & flames, expert. http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Enjoy. Sykeste jeg har sett
FleskeFinn Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Og hvis det er noe han ikke har skjønnt, så er det hammer ons og pull offs
dimetho Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Sant nok, men hvis man klarer å tappe fort nok, har det streng tatt ikke all verden å si. Hele hammer on og pull off-konseptet er egentlig latterlig forklart i mine øyne, måtte oppdage det helt på egenhånd at gemsa som man kan bruke det på lyser, og de man ikke kan bruke det på, ikke lyser. Den gløde-effekten er såpass vanskelig å se at hvis man ikke vet om det, finner man ikke ut av det på lenge. Og i tutorialen sier de ingenting om det. Samt, hvis man bommer på en note med hammer on / pull-off, så rakner jo alt hvis man ikke har god nok reaksjon til å slå seg inn på nytt, eller?
Ickz Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 på de fleste sanger kommer det naturlig, utenom kanskje black magic woman som jeg syns har 0 logikk når det gjelder hammer-ons og pull-offs
Bytex Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Det er ikke problem å se hva som skal være ho's og po's syns jeg, men når det kommer 100 stk fort etter hverandre mister jeg en tone og ødelegger hele flyten. Tappe helt i ørska går jo egentlig ikke, for man får registrert feil for gale noter uansett. Btw, hovedforskjellen på Hard og Expert er mere 3-finger akkorder, lengre avstand mellom enkelttoner og helt vanvittig vanskelige soloer. Endret 26. november 2007 av Bytex
FleskeFinn Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 veluci: for å få statsen din på gh.com må du bare velge "link account" fra rullegardinmenyen øverst til høyre på siden. Koden du må skrive inn finner du i xbox live menyen i spillet Tar noen dager før statsen oppdaterer seg.
_Ice-T_ Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Her kan dere se 2 karer som har lite fritid http://www.youtube.com/watch?v=bWkfw70rd8E...feature=related omg sier jeg bare! xD
Anbefalte innlegg