Habitats Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 (endret) Hei Jeg har hatt en hotmail konto i mange år nå, og har lyst til å bytte navn, eller klient. Eventuelt G-mail. Men jeg har lyst til å få all mail fra den gamle kontoen videreført til den nye, så jeg slipper å endre på alle nettsider, og melde fra til alle jeg har gikk mailen min til. Den nye mailen bør være kompatibel med MSN. Er dette mulig? //hab edit: Ser nå at dette ikke er helt riktig kategori, beklager det. Men postet her siden jeg skal bruke den til MSN. Har egentlig veldig lite peiling på hva jeg egentlig er ute etter... Endret 19. november 2007 av Habitats
Habitats Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Om jeg er helt jo jordet, noen andre tips om hva jeg kan gjøre? :s
Thlom Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg regner med at hotmail kan videresende mail, sjekk i innstillingene. Alle mailtjenester er kompatibel med MSN. Når du logger deg på MSN så logger du deg ikke på mailtjenesten, du logger deg på MSN Passport-kontoen din (eller hva Microsoft kaller tjenesten sin for tiden). Så det du må gjøre er å opprette en ny passport-konto med den nye e-postadressen din.
Cerb89 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Med hotmail-konto kan du kun vidresende mail til @msn,@live og @hotmail.com.
Habitats Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 (endret) Med hotmail-konto kan du kun vidresende mail til @msn,@live og @hotmail.com. Er dette mulig selv uten premium? Isåfall, hvordan? Endret 20. november 2007 av Habitats
Gjest Slettet+142 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hotmail Innboks->Alternativer->Flere Alternativer->Videresend e-post til en annen e-postkonto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå