Gå til innhold

Thrash - splittet ut fra hovedtråd


TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettelse, Best Of album med nye opptak. Spør du meg så lider alle de tidlige Testament albumene under dårlig lydproduksjon, og tror dette kan være mye av grunnen til at de ikke ble så store som de andre kjente, Metallica/Megadeth osv. De fleste jeg har møtt som ikke liker Testament, ELSKER First Strike Still Deadly, nettopp på grunn av lydproduksjonen. Så hvis man skal anbefale album her, så må den med. Hadde det kun vært et album der de puttet de beste låtene uten forbedret opptak inn, hadde jeg vært enig med deg. Men per i dag, så er First Strike Still Deadly favoritt cd-en min fra Testament.

Lenke til kommentar
Her er altså fasiten på god thrash. Har du ikkje samtlige skiver her, så kjøper du dei. Enkelt og greit.

 

Slayer - Reign In Blood, Hell Awaits, Show No Mercy, South Of Heaven, Seasons In The Abyss, God Hates Us All, Live Undead

Exodus - Bonded By Blood, Another Lesson In Violence, Tempo Of The Damned

Evildead - Annihilation Of Civilization

Anthrax - Among The Living, State Of Euphoria

Sepultura - Arise, Beneath The Remains, Schizophrenia, Morbid Visions

Testament - The Legacy, The Gathering, Practice What You Preach, The New Order, Souls Of Black

Dark Angel - Darkness Descends

Kreator - Extreme Aggression, Pleasure To Kill, Terrible Certainty, Endless Pain

Death Angel - The Ultra Violence

Megadeth - Rust In Peace

Metallica - Master Of Puppets, Kill Em All, Ride The Lightning, And Justice For All

Voivid - Killing Technology

Usurper - Twilight Dominion

Sodom - M-16, Agent Orange, Persecution Mania, In The Sign Of Evil/Obsessed By Cruelty

Possessed - Seven Churches

Pantera - Vulgar Display Of Power, Cowboys From Hell

Overkill - Taking Over, Horrorscope

Nuclear Assault - Handle With Care, Game Over/The Plague

Necrodeath - Into The Macabre

The Haunted - The Haunted

Exhorder - Slaughter In The Vatican, The Law

Destruction - Sentence Of Death/Infernal Overkill, Mad Butcher/Eternal Devastation

Celtic Frost - Morbid Tales, To Mega Therion

 

Mange du mangler?

5683308[/snapback]

Har de. Men du mangler nok Testament - First Strike Still Deadly.

5686115[/snapback]

 

Dette er vel bare eit Best Of-album. Ser ingen grunn til å ta med det.

5693379[/snapback]

Så "Best of"-album er dumt? Den lista du har der er uansett fullt av dritt, så det går opp i opp. Go figure? Yes.
Lenke til kommentar
- For tonedøve apehjerner som deg, så er det kanskje det, men dette er ei liste med det ypperste innen thrash. Om du ikkje liker sjangeren, så kan du vel holde deg unna tråden.

5698744[/snapback]

Det er da opp til hver enkelt. Og diverse album som er der, i min mening, suger. F.eks: Usurper, Anthrax og The Haunted.
Lenke til kommentar
- For tonedøve apehjerner som deg, så er det kanskje det, men dette er ei liste med det ypperste innen thrash. Om du ikkje liker sjangeren, så kan du vel holde deg unna tråden.

5698744[/snapback]

Det er da opp til hver enkelt. Og diverse album som er der, i min mening, suger. F.eks: Usurper, Anthrax og The Haunted.

5699345[/snapback]

 

 

Du sa lista var full av drit, så trekker du fram tre band. Jaja...

Og kvifor "suger" Anthrax, Usurper og fyrsteskiva til The Haunted?

5700627[/snapback]

Fordi jeg ikke liker det. :) Altså, det appelerer ikke til meg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...