Patrick1991 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (endret) Heisann.. Jeg har tatt en god del screenshots på TF2. dessverre får jeg ikke sett på dem, fordi INGEN programmer jeg har prøvd, støtter formatet. Mener det var (navnpåbildet).tga Noen som vet hvilket program som støtter .tga, eller om jeg kan konvertere dem på noen måte? Takker for alle svar ^^ Endret 18. november 2007 av Patrick1991
Bjonski Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg mener at Irfanview støtter .tga http://www.irfanview.com/
Patrick1991 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 (endret) Heisann.. Jeg har tatt en god del screenshots på TF2. dessverre får jeg ikke sett på dem, fordi INGEN programmer jeg har prøvd, støtter formatet. Mener det var (navnpåbildet).tga Noen som vet hvilket program som støtter .tga, eller om jeg kan konvertere dem på noen måte? Takker for alle svar ^^ Funka bra det ja, takker! ^^ eDiT: fikk også konvertert til JPG format Endret 18. november 2007 av Patrick1991
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg finner ikke bildene jeg har tatt, har tatt en hel haug, men finner altsa ingen av dem! hvor er det de ligger?
Klumpete Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg finner ikke bildene jeg har tatt, har tatt en hel haug, men finner altsa ingen av dem!hvor er det de ligger? har du brukt fraps eller no eller print screen da?
DurinVIII Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg finner ikke bildene jeg har tatt, har tatt en hel haug, men finner altsa ingen av dem!hvor er det de ligger? X\Valve\Steam\SteamApps\brukernavn\team fortress 2\tf\screenshots
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå