Isvarmt Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 jeg har sett at cpu står på maks 50% under spill of jeg kjører ikke noen form for antivirus scan?
Kneipp Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Her har jeg funnet en som har nøyaktig samme problem som meg http://forumplanet.gamespy.com/call_of_dut.../16907298/p1/?0 Martin30190: Har du lignende lagging i cod4 som er beskrevet i linken og i mitt første innlegg? Ser at vi begge har P35 chipset og Samsung harddisker. Hva slags minne har du?
Isvarmt Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Skal prøve nå.Kommer med kommentar om 20 minutter
Book Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Prøv å fjerne uønskede skulte programmer som starter når du starter maskinen. Start->Kjør/Run->Skriv "msconfig"->Gå til tabben "startup" og fjern alt som ikke brukes av windows. Hvis du er usikker på hva som kan fjernes kan du ta en titt på denne guiden: http://www.netsquirrel.com/msconfig/msconfig_xp.html Her kan du sjekke alle mulige programnavn som forekommer i startup, og hvilke som er nødvendige. Alfabetisk oversikt: http://www.sysinfo.org/startuplist.php Endret 22. november 2007 av Book
Robocoop Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Du spiller vel på det høyeste og da tror jeg Crysis er for krevende til å helt unngå litt hakking når mye skjer på engang. Men har du rensket PC-en som det tipses om? Kanskje satse på 4GB minne også. Med XP og lave innstillinger så har jeg bare 300 MB igjen av 1792 MB................
Book Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Du spiller vel på det høyeste og da tror jeg Crysis er for krevende til å helt unngå litt hakking når mye skjer på engang. Men har du rensket PC-en som det tipses om? Kanskje satse på 4GB minne også. Med XP og lave innstillinger så har jeg bare 300 MB igjen av 1792 MB................ *host* *host* Han nevnte at dette var et problem i så og si alle spill. Wow, lotro, need for speed etc.
Robocoop Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Du spiller vel på det høyeste og da tror jeg Crysis er for krevende til å helt unngå litt hakking når mye skjer på engang. Men har du rensket PC-en som det tipses om? Kanskje satse på 4GB minne også. Med XP og lave innstillinger så har jeg bare 300 MB igjen av 1792 MB................ *host* *host* Han nevnte at dette var et problem i så og si alle spill. Wow, lotro, need for speed etc. Jo, men Vista tar mye mer minne enn XP. WoW bør vel likevel klare seg med 2GB. Det er garantert noe crap som kjører samtidig. Torrentprogrammet ABC får alt på min maskin til å gå tregt og spill er umulig. Kjør Hijackthis og se om du finner noe merkelig. Søk på nettet etter funn du er usikker på.
perpyro Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kan jo virke som treadingproblemer for intel også lignende det AMD 2X prosessorer har. http://forumplanet.gamespy.com/call_of_dut.../16907298/p1/?0[/url] ']COD2 has a so-called Intel-patch (1.01 if I'm not mistaken) that fixed the problem for me, since COD4 has no patches, I had to try some stuff and the description above worked for me.
Isvarmt Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Har nå formatert HDD og holder på å oppdatere windows.Jeg har prøvd XP også, så det kommer nok ikke av for lite RAM
Isvarmt Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Jeg har fremdeles ikke funnet ut hva som er feil.Det hakker like mye i vista som i Xp det hakker til og med mer i vista.Kan noen hjelpe?
Isvarmt Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Jeg kan legge til at når spillene hakker så jobber hardisken mye.Spillene hakker ikke uten at du hører at hardisken jobber?
Kneipp Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Jeg kan legge til at når spillene hakker så jobber hardisken mye.Spillene hakker ikke uten at du hører at hardisken jobber? Ja, jeg har merka hakkinga når harddisken skal begynne å jobbe, men det er bare snakk om noen sekunder den skal jobbe, og da hakker som regel lyden i samme slengen og. Jeg kjører raid0, skal teste nå å kjøre uten, se om det hjelper noe. Har funnet mange tråder på Google med p35 brikkesettet som har raid/lyd problemer, kan virke som ICH9R sata kontrolleren er synderen. http://www.tomshardware.co.uk/forum/244369...io-stutter-raid
Keiseren av Grønland Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg husker jeg opplevde det samme når jeg kjøpte ny kraftpc. Det jeg la merke til da er at på enkelte oppløsninger så kjørte spillet bedre. Og dette var på høyere oppløsninger, ikke lavere. Alltid oppdater grafikkdriverne hvertfall. Men også gå inn på egenskapene til grafikkortet og sjekk at det ikke står på maks kvalitet. Da vil det prøve å rendre så pent som mulig, så sett på bedre respons eller bedre ytelse i stedet. Dette ligger sjult langt borti egenskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå