Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm

Amento

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bra engelsk, Amento

Hæ?

Dobbelthæ?

Btw, Lande. Du spiller ikek tilfeldigvis FFXI på Titan og kaller deg landelien? :p

Aldri hørt om.

k, bare lurte :p

EDIT: carmine.jpg

Denne hjelmen?

Endret av Amento
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
plz ikke la det gå 3 måneder til neste update

Hehe, neida. Har jobba i det siste så har vært så sliten når jeg har kommet hjem. Har ofte tenkt på å jobbe, men orker ikke lissom, sover gjerne fra 5 til 7 når jeg kommer hjem :p

Uansett, siste dagen på jobb i morgen, forhåpeltligvis så orker jeg mer da ;)

Skrevet

Uffameg. At jeg lot det gå så lang tid før jeg kommenterte :(

Atter en gang, ser veldig bra ut! Kommer til å bli vannvittig stilig når du får til ordentlige detaljer og farge! Keep at it! :)

Skrevet

Men, tenk på resultatet hvis han ikke sover da. Nei, Amento, unn deg selv åtte timer om dagen for søvn/hygiene/mat. De resterende 16 forventer vi jobbing. :dremel:

Skrevet

Hehe. Tenkte egentlig å jobbe idag, men greia er at jeg og en kompis satt opp til 7 i dag morgen og spilte Warcraft III så jeg sov til halv 6 i kveld... :fun:

Det blir jobbing senere idag :)

Skrevet

har da jobba en del videre de siste dagene, men har ikke tilgang på kamera akkurat nå :(

Så det kommer istedet en update en gang i neste uke når jeg får tatt no bilder igjen.

Skrevet

Tok 2 bilder med mobilen i dag. Kan legge de her i kommentartråden. Så dårlig kvalitet at det skal ikke i arbeidsloggen :p

Laster de opp når jeg får tid.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...