Gå til innhold

noen som hvet om noen "Pirat"-spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan nevne et eller annet "Piratspill". Med det mener jeg a la Sid Meyers Pirates! men litt mer fokus på navigering av skip og kanonkamper og sånn.

takk på forhånd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pirates of the Caribbean? (Skulle egentlig vært Sea Dogs 2, men ble kjøpt opp)

Også Sea Dogs da, veldig bra.

Så har du Port Royal 2. Men det har sterk fokus på handel.

Skrevet

Age of Pirates: Carribean Tales er et slags pirat rpg spill. Har det selv liggende ett sted, og der blir det, for det var noe av det mest kjedeligste jeg har spilt!

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Pirates of the burning sea =) lanseres i januar. dritfett.

Skrevet

Sitter og spiller pirates of the caribbean online for tida. Synes det er kult jeg, men så har jeg ikke spilt lignende spill før, så er kanskje ikke kvalifisert til å si så mye om det :p

Det kan spilles gratis, eller du kan betale og få tilgang på flere våpen osv. Selv betalte jeg likegodt for en måned, da det bare kosta 20 kr :p

Skrevet

Corsairs (1 og 2) det var genialt. Du spiller vel ikke akkurat "pirat", men du kan ihvertfall oppføre deg som en. Litt gammelt , men fy så morro det var..

Har orginalen hjemme et sted på portugisisk.

Skrevet

Vel, det er eit gamalt spel, sikkert fra 1999 eller noke. Cutthroats trur eg dei heite. Du er pirat på sjøen og på land. Huskar eg satt og spelte det i mange timar for å erobre noken bygningar på land.

Flott spel.

Skrevet

Kaptein sabeltann har vel blitt spill så vidt jeg vet, ellers har du jo alltids Monkey island spillene. Er vel ikke direkte pirat-spill men du skal i hverfall prøve å bli en :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...