Gå til innhold

en liten advarsel til dere som får tak i brente spill......


Anbefalte innlegg

V[]bster"]
]zeOx[: Er det med vilje at du skriver innlegg som dikt, eller er det fordi du ikke vet at du kan skrive helt ut som i Word og alle andre tekstbehandlere? Er litt slitsomt å lese, og det hadde vært fint om du skrev normalt.

Dere er ikke hyggelig å disse medlemmene!!!

Hva? Jeg påpeker at det er vanskelig å lese, og spør om det er fordi det er fordi han ikke vet at teksten brytes automatisk. Det finnes faktisk en god del mennesker som ikke vet det, og de blir som regel glade for å bli opplyst om at de ikke trenger å ta hensyn til linjeskift. Spør derfor pent om han kan skrive på vanlig måte fremover. Hvis det er dissing, så er det ikke mye som _ikke_ er dissing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det med vilje du klager å syter for den minste ting eller er det bare for det du er en xxxx?  er litt slitsomt å lese teite klage poster over alt. hadde vært fint om du kunne sluttet å komentere andres skrivemåte/feil.

Jeg påpeker aldri skrivefeil i poster, men påpeker grove skrivefeil i overskrifter, massiv bruk av "?" og "!", idiotiske overskrifter og slike ting. Det vil jeg også forsette med, og flerparten her på forumet er fornøyd med at vi slår ned på slikt.

Lenke til kommentar

De fleste av disse "leakene" og sterkt komprimerte spillene er jo direkte "hakka" i stykker, mange deler av spillet er jo borte! Har vært borti mye dritt på disse spillene jeg har lasta ned...

Lydkvaliteten er ræva og, komprimert og dekomprimert alt mulig, filmene og...For noe herk!!!

Lenke til kommentar
på www.tothegame.com finner du ut om spillet er ute eller ikkje :woot:

Merk at det er UK- eller US-dato. Ikke norsk/nordisk. I de fleste tilfeller er det forskjellige datoer der.

Vet nå ikke helt jeg men. I de fleste tilfeller når du ser på ToTheGame's UK release så pleier den å være den samme som den nordiske.

 

Men nå har jeg ikke sjekka ALLE spilla da. Men hvem bryr seg om UK datoen? Folk som er keene på de nyeste spilla bestiller rett fra USA uansett. Med annet spillet kommer i Europa først da. :D

Lenke til kommentar
De fleste av disse "leakene" og sterkt komprimerte spillene er jo direkte "hakka" i stykker, mange deler av spillet er jo borte! Har vært borti mye dritt på disse spillene jeg har lasta ned...

Lydkvaliteten er ræva og, komprimert og dekomprimert alt mulig, filmene og...For noe herk!!!

 

Hva forventer du egentlig når du laster ned en rip? Spesielt når det er en leak? Laster du ned en ISO av den endelige utgaven får du en perfekt kopi.

Lenke til kommentar
De fleste av disse "leakene" og sterkt komprimerte spillene er jo direkte "hakka" i stykker, mange deler av spillet er jo borte! Har vært borti mye dritt på disse spillene jeg har lasta ned...

Lydkvaliteten er ræva og, komprimert og dekomprimert alt mulig, filmene og...For noe herk!!!

 

Hva forventer du egentlig når du laster ned en rip? Spesielt når det er en leak? Laster du ned en ISO av den endelige utgaven får du en perfekt kopi.

 

Goldfish: Prøv å få min ISO-versjon av BF1942 til å funke på internett, du.. :(

 

[piratprat]

Spillet sier ikke en gang hva som er galt, jeg bare detter ut når jeg joiner.. *hjelp*

[/piratprat]

Lenke til kommentar
Siste spelet eg piratkopierte fungerte ikkje i det heile! Skikkelig surt. Men det var ofte slik når ein kopierte spel frå kassett til diskett og omvendt. Eg fekk det heldigvis på diskett med ein kamerat seinare.

 

Kva for eit spel, spør du? Great Giana Sisters.

 

Hallo geir-ola. Bra moral... piratkopering er ikkje bra. Men dersom eg skal ha f.eks. ein cd av britany spears(nei, eg høyrer ikkje på det sjølv) ville eg ikkje ha kjøpt cden, grunna att eg ikkje ville ha sponsa ein slik artist med meir pengar

 

 

 

Foresten, skal du på tg?

 

håkon her.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...