MisfiT83 Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Får denne erroren opp når jeg prøver å instalere spillet Crysis. Hvorfor? Spillet er orginalt, ikke nedlastet Har crap pc, men skulle vel kunne instalere spillet. Har spilt demoen uten problem.
Crossfire Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) 2 sannsynlige årsaker. -CD-en er feilvare -cd-rom'en din klarer ikke å lese den, prøv på en annen pc. edit: eventuelt kan du prøve om du klarer å manuelt kopiere den filen fra CD-en. Hvis du klarer det kopierer du bare alt sammen og installerer fra harddisken. Endret 17. november 2007 av Crossfire
GeForcy Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg tror at det er cden som er ødelagt. Endret 17. november 2007 av Artjom
MisfiT83 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 @Crossfire: Cd-romen takler Half Life episode 2 som og er 8xspeed Så da er det cden, jippi Takker for raskt svar
Matsemann Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Enda en crysisfeil.. Vil det ingen ende ta? Anti-fanboy, eller? :-/ Kameraten min hadde samme problem, men virket etter en stund, merkelig nok. Pass på at CD-en er ren. Fikk lignende feilmelding under installasjon av Windows i går. Tok CD-en ut, fjernet flekkene og jeg kom videre
Bata Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vel, det diskuteres jo nesten ingenting annet enn bugs nå... Det REGNER med tråder... Tac-bug. Installasjonsproblemer, punkbuster, performance problemer og sandbox... Kommer sikkert flere.
MrL Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Enda en crysisfeil.. Vil det ingen ende ta? Anti-fanboy, eller? :-/ Folk kan vel bare ikke fatte og forstå at det faktisk et spill kan være såpass bra, så de må bruke sin fattige fritid på å finne alt mulig negativt om et spill isdenfor å se det som faktisk er bra. Er mange nok av dem..
Megnus Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk samme feilen, tok bare inn og ut DVD-en og prøvde på nytt Så funket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå