sonicblast Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 hey, noen her som vet hvordan vi som ahr vista kan få Call of duty 4 til og virke med multiplayer? jeg spillte i går natt, og i dag innstalerte jeg en oppdatering for windows og så etter at jeg gjorde det så får jeg bare det at " iw3mp har sluttet og virke, søker løsning---> fant ingen løsning" PLS jeg digger dette spillet og vil være sykt takknemelig om none kan hjelpe meg:)
trrunde Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 henger meg på denne da jeg har samme problem, har prøvd å endre den filen i miles mappen uten at det hjalp, skal prøve med ny lyddriver så snart den er lastet ned, realtek sidene går så forbanna tregt!
trrunde Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 har nå også testa med nyeste drivere fra realtek hjalp ikke..... dritt spill!!
sonicblast Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 jeg skal til en kompis i helga som kan masse om PC:P får se om vi får fiksa det da:) Gir beskjed med en gang her om jeg får det til og virke.
diosyris Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 har nå også testa med nyeste drivere fra realtek hjalp ikke..... dritt spill!! Dette er ikke spillet sin feil, fikk samme beskjed jeg og, men oppdaterte lyd driveren til mitt X-Fi kort og vips: Problemet løst! Prøv eventuelt med en eldre driver. En av mange problemløsere: http://au.answers.yahoo.com/answers2/front...07211614AAxlKYz
sonicblast Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 jeg er ikke helt god i dette med driver osv så kunne du ha gitt meg link til den ?
trrunde Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 jeg er ikke helt god i dette med driver osv så kunne du ha gitt meg link til den ? Det kommer litt ann på hvilket lydkort du har, men realtek sine ac 97 drivere funker ofte du finner dem på www.realtek.com.tw (crappy servere dem har går tregt)
deaktivert443556 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det står noe om Realtek-drivere i denne tråden også. Se eventuelt følgende video (jeg har ikke selv sett vidoen pga irriterende musikk)
sonicblast Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 YES!! fikk det til og virke:) men ikke med noe her.. Først tok jeg og deaktiverte Guarden til VIrsu Programme mitt ( Avira Antivir) Så gikk jeg inn på Windows sikkerthets varsler og tok av alt utenom Automatisk Oppdatering. Virket for meg etter dette om ikke ta på og av Firewall, datan min "oppdaterte" seg selv etter dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå