Gå til innhold

uke50mm 2007 | Idéen/Regler/SnikkSnakk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt glede av å gjøre en personlig vurdering av alle de innsendte "Uke 50" bidragene. Jeg har også tillatt meg å gi alle bidrag en karakter fra 1 til 10 (10 best).

 

Jeg understreker at dette er naturlig nok en høyst subjektiv vurdering og jeg påstår ikke at jeg har noen spesielle kvalifikasjoner som gjør at min oppfatning er mer verdt enn andres, men jeg har lagt følgende kriterier til grunn:

 

Orginalitet i motiv: 1/3

Teknisk utførelse (fokus, komposisjon osv): 1/3

Formidling. 1/3

 

(Med formidling mener jeg hvilke tanker som umiddelbart oppstår hos meg, om jeg skjønner meningen bak bildet, osv).

 

Alle 7 dager er summert, dvs at de som har færre enn 7 bidrag kommer dårlig ut:

 

På topp er det to navn som etter min mening markerer seg. Deretter er det nokså jevnt:

:thumbup:

 

haakonts 53 poeng

kimare 48

Anew 40

kiskogl 40

hammern 39

tomsi42 37

Jostop 37

theriksen 36

RenPerle 34

Pyalto 33

erlingba 33

Svein JArle 32

Kjetil H - 31

morva 31

bombasa 29

kim 64 28

lekang 28

hed 28

abaxa 27

fevik 26

bOble-jet 25

archanios 25

Helolle 23

dCap 17

ragamuffin 16

Eivind F 13

sollien 12

enmannen 8

Patrol33 5

Endret av Sojourner2
Lenke til kommentar

Takk alle sammen for en morsomt uke. Det er selvfølgelig synd at ikke alle kunne være med, men det er ikke så vanskelig å forstå så tett opp til jul med tentamer, julestri osv. Det kommer nye sjanser.

 

Ser også at det er en del nye her som var med. Velkommen.

 

Til slutt en stor takk til kimare som dro dette igang.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg har hatt glede av å gjøre en personlig vurdering av de innsendte Uke 50 bidragene. Jeg har også tillatt meg å gå gjennom samtlige innsendte bilder og moret meg med å gi alle bidrag en karakter fra 1 til 10. (10 best)

På topp er det to navn som etter min mening markerer seg. Deretter er det nokså jevnt:

:thumbup:

 

haakonts 53 poeng

kimare 48

 

Tusen takk, dette var jo særdeles hyggelig å høre. Jeg er vel ikke like fornøyd med denne uken som jeg var med oktoberfesten, men etter denne tilbakemeldingen så kanskje jeg må revurdere?

 

Nå må jeg få lagt ut linkene riktig også, det var gått i glemmeboken (sorry kimare).

 

Håkon

 

Edit: Nå er de på plass

Endret av haakonts
Lenke til kommentar
Dette har vært veldig moro å være med på.

 

Og til deg Kimare, skulle gjerne ha likt å vist hvor du har tatt det bildet.

 

Classic kebab i Haugesund :D Tatt håndholdt i fire-tida på natta med en kebab som svømmer i dressing i venstrehånd og kamera i høyrehånd lukkertid 2 sek :p (noe av dette er sant og noe er ikke sant du finner sikkert ut hva)

Lenke til kommentar
Dette har vært veldig moro å være med på.

 

Og til deg Kimare, skulle gjerne ha likt å vist hvor du har tatt det bildet.

 

Classic kebab i Haugesund :D Tatt håndholdt i fire-tida på natta med en kebab som svømmer i dressing i venstrehånd og kamera i høyrehånd lukkertid 2 sek :p (noe av dette er sant og noe er ikke sant du finner sikkert ut hva)

 

 

Æsj, det var dumt. Alt for langt å dra for å ta bilde av den veggen.

Har nemlig en scrapbook layout i hodet, hvor den hadde passet perfekt som bakgrunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
...og vi venter i spenning...

Ja det er vel på tide på purre litt nå.

 

Ser at det begynner å bli litt lysere om dagene nå, og det er vel ikke lenge før solen titter over horisonten nordpå heller. Så da er det kanskje på tide med en ny utfordring? Hvis kimare er for opptatt, så er det vel andre som kan steppe inn. Har forøvrig noen ideer selv.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...