Gå til innhold

CoD4 - Rank 55 - Commander

axe_puzzle

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja hadde man bare klart å kobla seg til spill, så hadde kanskje jeg vært litt mer enn rank6! :realmad:

Åpne porter da, det funket for meg.

Hvordan åpner man porter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spilte online hos en kamerat for noen dager siden, og jeg så en person i lvl 61! hva f? hvis 55 er maks. hvordan kunne den personen være i lvl 61? xD kanskje noen fra de som har lagd cod4? :p

Skrevet
jeg spilte online hos en kamerat for noen dager siden, og jeg så en person i lvl 61! hva f? hvis 55 er maks. hvordan kunne den personen være i lvl 61? xD kanskje noen fra de som har lagd cod4? :p

Kanskje du trenger briller :p

Skrevet
Sorry for denne veldig off-topic posten, kan godt sende svar på PM! Har PS3 40gb versjonen dårligere trådløst nettverks kort enn 60gb? :) Btw har akkurat nådd rank 54! En igjen nå!:D

Det trådløse nettverkskortet er det samme i alle versjonene - i alle fall som jeg vet.

Skrevet

hadde jeg bare tatt bilde av det :hm:

Skrevet

hadde jeg bare tatt bilde av det :hm:

www.specsavers.no

Skrevet

Man må jo gå prestige! Ellers er all morroa borte. Det som er gøy er jo ranke. Har hørt at når man når prestige 10, kan man ha to attachments på våpenet sitt :)

Er selv på prestige 3 atm.

Skrevet
Har hørt at når man når prestige 10, kan man ha to attachments på våpenet sitt :)

Det der er nok bare løse rykter. Man får ikke en damn shit på prestige 10, annet enn et fint ikon foran navnet sitt i lobby...

Skrevet

Prestige mode ;) Om du ikke vet hva det er; når du når lvl 55, får du valget om å gå i prestige mode. Da mister du alt av våpen og challenges(du beholder scoreboarden) og starter på lvl 1, bare med nytt rank-emblem. Dette emblemet vil ikke forandre seg før du eventuelt går i neste prestige mode. Dette kan du gjøre 10 ganger.

Skrevet (endret)

Et spørsmål angående Prestige Mode: Hvor mye XP må du for å level fra level 1 Prestige til 2 Prestige? Like mye som når du starter å spille, altså fra en til to?

Endret av Selvin
Skrevet
Prestige mode ;) Om du ikke vet hva det er; når du når lvl 55, får du valget om å gå i prestige mode. Da mister du alt av våpen og challenges(du beholder scoreboarden) og starter på lvl 1, bare med nytt rank-emblem. Dette emblemet vil ikke forandre seg før du eventuelt går i neste prestige mode. Dette kan du gjøre 10 ganger.

Okay! :) Det høres ut som et tøft valg ja! (leste på loading screen)

Skrevet (endret)
Et spørsmål angående Prestige Mode: Hvor mye XP må du for å level fra level 1 Prestige til 2 Prestige? Like mye som når du starter å spille, altså fra en til to?

Du mener fra lvl 55 til lvl 1 prestige? Da trenger man vel litt mer enn man trenger fra 54-55. Husker ikke hvor mye det er i farta.

Endret av Swaxxo
Skrevet (endret)

Du mener fra lvl 55 til lvl 1 prestige? Da trenger man vel litt mer enn man trenger fra 54-55. Husker ikke hvor mye det er i farta.

Tenkte vel egentlig fra 1 til 2 i prestige mode om du skjønner? :)

Endret av Selvin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...