Gå til innhold

CoD4 - Rank 55 - Commander


axe_puzzle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen

 

 

Ved å ta alle slik trur jeg du får gullvåpner også?

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke prestige, siden man kan ta det så jævlig mange ganger ser jeg ikke vitsene hvis man ikke går for alle. Jeg er 52 nå, og når jeg når 55 skal jeg klare alle challenges, det er mye vanskeligere enn å lvle opp på nytt. Bare tenk 150 HS med hvert våpen

 

 

Ved å ta alle slik trur jeg du får gullvåpner også?

 

 

Mulig det også :D

 

Men e quote fre den siden jeg refererte til tidligere for å bevise at det er flere golden guns en Deagle...

 

"Throughout your tour you`ll have access to 26 weapons in total (Not counting gold versions) which unlock as you gain experience points."

Endret av bRRx
Lenke til kommentar

Man må må fullføre alle challenges innen våpenkategori for å få gull våpen.

Er ikke noe man får ved prestige mode tror jeg. Prestige mode er kun for flashy badge.

 

Jeg vet man kan unlocke gull m60 hvis man fullfører 150 kills og 150 headshots med alle LMG`ene .

akkurat som man får gull ak47 om man kjører alle assault våpnene sine challenges.

Gull hagle finnes også.

 

Eneste man får gratis er gull desert eagle på lvl 55.

Synd det ikke er gull barrett .50 :( Har snart rød tiger kamo på den

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...