Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High? v2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig, men igjen har Crossfire og SLI foreløpig kun begrensninger i programvaren, da de på maskinvaresiden er kraftige nok.

Ellers har jeg vel ikke fått særlig godt inntrykk av ATI og ytelse i DX10, da det strengt tatt er Nvidia som har jobbet tett med utviklerene.

 

Klarer ikke å kjøre Crysis på mer enn medium. Setter jeg på high lagger det som fy. Kjører Hl2, F.E.A.R o.l på fult uten tegn til lagg men ikke på Crysis og 3DMark06 (driver å legger inn Lost Planet og COD4 nå for å se åssen dem reagerer med systemet mitt).... Noen som forstår eller kan hjelpe? PS. Har Vista 64bit.

HL2 begynner å bli et par år nå, og krever derfor heller ingenting, mens F.e.a.r også begynner å dra på årene, og er derfor heller ikke den tyngste belastningen på PCen.

Nye spill som Crysis, COD4 osv.. sine ytelsekrav og grafikk er i en annen klasse, og vil derfor kreve langt mer.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Ny driver er ute i dag!

Forceware Vista 169.13

 

# Beta driver for GeForce 6, 7, and 8 series GPUs.

# Increased SLI performance in Crysis (official Crysis patch must also be installed)

 

Kan Lastes ned her:

 

32 bit

64 bit

 

kult ;)

men vil det også si at crysis patchen er sluppet?

eller ville vel kanskje ha stått på incrysis da....

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nvidia er litt for kjappe ute med drivere da, når det står man trenger Crysis patchen som ikke er kommet ut en gang.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...