Gå til innhold

CoD4 - Grafikk forskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer på om det er forskjell på grafikken i Call of Duty 4 på de forskjellige plattformene? (Xbox 360, PS3, PC) På et forum så jeg et innlegg som en skriver at det er bedre grafikk på Xbox 360 og PS3 enn PC. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Jeg lurer på om det er forskjell på grafikken i Call of Duty 4 på de forskjellige plattformene? (Xbox 360, PS3, PC) På et forum så jeg et innlegg som en skriver at det er bedre grafikk på Xbox 360 og PS3 enn PC. Stemmer dette?

tviler jeg på

Skrevet

Forumet var vel ikkje ITChatten, og skriveren var vel sannsyneligvis ikkje meg :p?

Jo, det var det.

Har lest på mange anmeldelser at konsoll-versjonens grafikk er bedre enn PC-versjonen sin.

Se på IGN sin f.eks. PC fikk 9, og PS3/360 fikk 10.

Skrevet

Ehm, tviler på at karakteren settes på grunnlag av graffikk alene. Uansett så har mange andre Gitt PC versjonen bedre enn konsollversjonene. Det har jo ekstremt mye å si hvor bra PC det blir spilt på og, så...

Skrevet
Forumet var vel ikkje ITChatten, og skriveren var vel sannsyneligvis ikkje meg :p?

Jo, det var det.

Har lest på mange anmeldelser at konsoll-versjonens grafikk er bedre enn PC-versjonen sin.

Se på IGN sin f.eks. PC fikk 9, og PS3/360 fikk 10.

:!:

Skrevet

Iforhold til hva som er tilgjengelig av fps til konsoll er det 10/10, men tar man for seg det ENORME fps-biblioteket til pc er det en 9/10. PC-en med alle innstillinger på maks/rimelig høyt vil nok også se bedre ut enn konsollversjonene! :)

Skrevet

Har spilt det både på PC med alt på max og på Xbox 360. Jeg ser ingen forskjell. Grunnen til noen sier det ser bedre ut kan være at de spiller på en 19" på PC mens de spiller på en 40" tommer TV.

Hehe.

Dette spillet ser like bra ut på begge, men det er jo mer fryd over å spille på 40".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...