YaegeR Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 spiller wc3-tft aktivt på ladder og har nå skaffet meg dette tastaturet. kjøpte det primært pga venstreside som har mange fine hurtigtaster som man kan binde. problemet er at jeg har ikke snøring på hvordan jeg skal binde de, ei heller er det ikke med manual, kan noen hjelpe meg?
Habitats Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Trykk på "MR" knappen, så trykker du på en av "G" tastene du vil ha komboen på. Deretter trykker du på komboen, feks ctrl+q, så "MR" tasten igjen. Dette krever at du har bindet ctrl+q til noe fra før av som feks attack, og at du har riktige drivere til tastaturet.
YaegeR Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Trykk på "MR" knappen, så trykker du på en av "G" tastene du vil ha komboen på. Deretter trykker du på komboen, feks ctrl+q, så "MR" tasten igjen. Dette krever at du har bindet ctrl+q til noe fra før av som feks attack, og at du har riktige drivere til tastaturet. da må jeg binde den i spillet elns? ska feks binde "town portal" som ligger som en item i en 6 ruters boks, den kan bli bindet til numpad i wc3, vanskelig dette
Habitats Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Altså, slik fungerer det: Du binder G knappene til kombinasjoner du allerede har satt opp. De er ikke egne knapper. Har du en kombinasjon som er ctrl+w så kan du binde G knappen til å automatisk trykke ctrl+w når du trykker på den. Det eneste de gjør er at de brukes som snarveier til kombinasjoner du allerede har satt opp.
YaegeR Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Altså, slik fungerer det: Du binder G knappene til kombinasjoner du allerede har satt opp. De er ikke egne knapper. Har du en kombinasjon som er ctrl+w så kan du binde G knappen til å automatisk trykke ctrl+w når du trykker på den. Det eneste de gjør er at de brukes som snarveier til kombinasjoner du allerede har satt opp. ah, men hva md alle valgene jeg kan ta da? import export osv? trenger ikke noe av det eller?
Habitats Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg personlige liker måten jeg forklarte bedre. Syntes det er lettere å ha med og gjøre. Men alt dette skal stå forklart i manualen. Det er bare å prøve seg fram. G15 er hvertfal et knall tastatur!
YaegeR Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Jeg personlige liker måten jeg forklarte bedre. Syntes det er lettere å ha med og gjøre. Men alt dette skal stå forklart i manualen. Det er bare å prøve seg fram. G15 er hvertfal et knall tastatur! står manualen som ei tekstfil på cd eller i den usle filla av et utbrettbart ark ?
YaegeR Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Jeg personlige liker måten jeg forklarte bedre. Syntes det er lettere å ha med og gjøre. Men alt dette skal stå forklart i manualen. Det er bare å prøve seg fram. G15 er hvertfal et knall tastatur! står manualen som ei tekstfil på cd eller i den usle filla av et utbrettbart ark ? foresten hvordan vet tastaturet at det er i wc3 jeg trenger dem hurtigtastene?=)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det er CTRL+1(Om den ligger på første plass) eller så SHIFT.. Bare å gå ingame, og teste det.
YaegeR Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Det er CTRL+1(Om den ligger på første plass) eller så SHIFT.. Bare å gå ingame, og teste det. hm hva ligger der? help?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå