Otowi Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Søren og... Karen fra Zailor sa at han skulle levere PS 3 en min i dag, men jeg har ikke sett fyren ennå.. Hva gir du meg? Er så utrolig annoying at folk ikke kan holde det de lover.... Har gått og gledet meg siden jeg besillte den, og så har ikke karen vist seg her ennå.... ARGH! Endret 16. november 2007 av Otowi
Janerikn Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Denne tråden hører til i Butikkdiskusjon
Otowi Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Zailor har begynt å levere på dør selv? Siden de holder til litt utenfor Tønsberg, og jeg ikke bor så langt unna, sa han at han skulle komme med den til meg, men har ikke kommet ennå Har sendt et par mails til dem , en i går, og en i dag, for å spørre om når jeg kunne regne med at de skulle komme, men har ikke fått svar fra dem... Hva kan jeg gjøre i min stilling egentlig? Har jeg noen rettigheter??
PantZman Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvorfor ikke hente den selv om det ikke er lange veien?
Otowi Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 (endret) Nå har det seg en gang slik at jeg ikke har lappen, og har derfor vanskligheter med å få hentet min PS 3, og det går ikke buss helt ut der kontoret er, så det blir langt å gå.... Han lovte forresten dette i mail til meg, og jeg føler meg faktisk på en måte snytt mtp at han brøt det han lovte til meg.... Skall ringe i morgen, og høre hva problemet er... En ting som er irriterende er at de ikke svarer/er veldig trege på mail, som man sender inn fra deres egne sider, altså web-form basert mail system..... **edit: leif og vel så det** Endret 16. november 2007 av Otowi
Jankee Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Betaler du noko for denne ekstraservicen eller? Viss du betaler ekspressbud/ på dagen leveranse så har du god grunn til å klage. Derimot blir denne levert "free of charge" så er det eksterm god service viss han leverer den på døra, og om den ikkje blir levert så er det synd, og han skulle nok ha sagt frå om at den ikkje blei levert.
Otowi Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 (endret) Betaler du noko for denne ekstraservicen eller?Viss du betaler ekspressbud/ på dagen leveranse så har du god grunn til å klage. Derimot blir denne levert "free of charge" så er det eksterm god service viss han leverer den på døra, og om den ikkje blir levert så er det synd, og han skulle nok ha sagt frå om at den ikkje blei levert. Betaler ikke noe ekstra, så det er goodwill fra hans side, men det er så utrolig irriterende at han ikke har sagt fra... Får håpe at han kommer med den i morgen da, men jeg blir irritert siden jeg høyst sannsynlig må ringe, noe som burde være unødvendig ettersom vi hadde en avtale.... Endret 16. november 2007 av Otowi
kaasa92 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ikke vær så misfonøyd. Vær glad du snart får en PS3 Noe ikke jeg får
Otowi Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Det var et unødvendig svar... Klart jeg ikke er fornøyd, siden jeg ikke fikk min PS 3 til avtalt tid som jeg ble lovet...
Otowi Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 (endret) Fanken, intet svar fra Zailor ennå... Hvorfor er det så vanskelig å få et svar fra dem egentlig? Og ikke noe svar på telefonen... Hva er neste skritt nå da?? Forbrukerrådet muligens?? Endret 17. november 2007 av Otowi
Walts Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 De svarer vel ikke på telefoner på lørdager, du får prøve å ringe dem igjen på mandag
Otowi Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 De brude jo ha noen der på lørdager etter min mening da.... Dette smaker av dårlig web sjappe...
Queek Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Fanken, intet svar fra Zailor ennå... Hvorfor er det så vanskelig å få et svar fra dem egentlig? Og ikke noe svar på telefonen... Hva er neste skritt nå da?? Forbrukerrådet muligens?? Men i alle dager, du kan da ikke begynne å snakke om Forbruker Rådet når det her ikke har noen verdens ting med annet enn en fyr som du har en muntlig avtale med. Dette er noe du må ta med han du har avtalt med. Og hva i alle dager er problemet når du selv sier det er så nære at de kan levere på døra? Er det ikke bare å ta beina fatt for å få tak på maskina? Eller hva med å få noen til å kjøre deg? Sykkel? Dette her var bare en syte tråd spør du meg Mvh.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 De brude jo ha noen der på lørdager etter min mening da.... Dette smaker av dårlig web sjappe... Nå skal ikke jeg utrope meg som noen ekspert, men jeg sitter med inntrykket at de fleste (for å ikke si alle) nettbutikker jeg har handlet i holder "stengt" lørdagene, dvs ingen ordrer blir behandlet.
Otowi Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 (endret) Fanken, intet svar fra Zailor ennå... Hvorfor er det så vanskelig å få et svar fra dem egentlig? Og ikke noe svar på telefonen... Hva er neste skritt nå da?? Forbrukerrådet muligens?? Men i alle dager, du kan da ikke begynne å snakke om Forbruker Rådet når det her ikke har noen verdens ting med annet enn en fyr som du har en muntlig avtale med. Dette er noe du må ta med han du har avtalt med. Og hva i alle dager er problemet når du selv sier det er så nære at de kan levere på døra? Er det ikke bare å ta beina fatt for å få tak på maskina? Eller hva med å få noen til å kjøre deg? Sykkel? Dette her var bare en syte tråd spør du meg Mvh. Jeg syter ikke, og jeg har da faktisk en skriftlig avtale i form av e-mail med vedkommende... De holder som sagt litt utenfor Tønsberg, og jeg bor i Horten, så det å ta beina fatt,eller å sykle utgår, og det går ikke buss helt fram til der Zailor holder til.... Til posten over denne, joda har nok rett i det dessverre.... Hadde bare håpet at det hadde vært noen der som kunne gitt meg en forklaring på hva som har skjedd her, siden vedkommende som lovet meg min PS 3 utkjørt i går, ikke har ringt eller på annen måte kontaktet meg i det hele tatt, noen jeg synes er fryktelig dårlig dårlig kunde service... Endret 17. november 2007 av Otowi
Dvil Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg for min del hadde blitt så forbannet at jeg hadde hevet hele kjøpet.Spør dem,når du får dem i tale,om det ikke er oss kundene de lever av og etterlys litt respekt og seriøsitet overfor kunder.Går ikke ann å bli løyet til uanz.
Otowi Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Jeg for min del hadde blitt så forbannet at jeg hadde hevet hele kjøpet.Spør dem,når du får dem i tale,om det ikke er oss kundene de lever av og etterlys litt respekt og seriøsitet overfor kunder.Går ikke ann å bli løyet til uanz. Nei, jeg vil ikke heve kjøpet, men det som gjør meg forbannet er at jeg ikke har fått noen som helst forklaring på hvorfor jeg ikke har fått min PS 3 ennå... Jeg mener, når jeg har sendt inn hele 3 mails via ders system, og ikke fått noe svar fra dem, pluss at de ikke er tilstede på Lørdager, gjør at jeg etter å fått min PS 3 ALDRI kommer til å bruke dem mer... Eneste grunnen er at det var det billigste stedet for PS 3 40GB utgaven....
Nighte Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 hahhaa, slutt å stress så jævli da. noen dager fra eller til betyr da null nix uansett om du har på mail at de skulle komme og levere det (noe som du betaler null nix for anyways)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå